RDV 25-08-2007

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

RDV 25-08-2007

Berichtdoor Johanh2o » 26 aug 2007, 20:15

hallo allemaal ,

22:55 afscheid nemen van me vriendin 23:00 vossen :twisted:

rondje draaien voor het huis en s1 door de local peilend richting hoofddorp .

ondertussen was het bij de vos ook een mystery geworden allemaal hij beweerd dat het eerste uur en een kwartier voor die vos was .

ik dacht het niet ik ga je pakkuh ik de snelweg op bij sassenheim en tuffend naar hoofddorp word ik onderweg afgesneden door een opel die seinde enzo (bleek later joshua)

eenmaal bij hoofddorp aangekomen peilde ik hem op de spotters plaatsen bij shiphol langs de 5de baan ik naar de eerste plek gereden (kogel hard signaal) staat daar een witte passat uit alkmaar met zijn 3en vlietuigjes tekijken :?

ik zeg waar is die vos staan ze me schaapachtig aan te kijken ik verteld dat de rdv daar ergens stond hun ook gelijk vossen na een rondje te hebben gedraaid peilde we hem recht over ik zeg ik weet hoe ik daar kom via floriade !!(mysteryland)

wij de a5 oop richting floriade komen we bij de stop lichten staat alles op rood behalve het verkeer wat van floriade afkomt na gepraat te hebbeen met de jongens uit alkmaar achter me ging het licht op groen yeah volgas naar het parkeer terrein . alles kwam er vanaf en wij er naar toe erg druk dus en zeker als je de ook nog fietsers voor je hebt (1 met lekker kontje )

2 tellen later was ik eerste binnen en de niet vossende jongens uit alkmaar 2de .

na dat de files en alles weg waren ginge er al weer een paar naar huis ik ben om kwart voor 3 weggaan toen was iedereen binnen het was erg leuk en een hoop zwaailichten ohja trans vertragia zoals richard die geeft ook vlieg lessen vliegtuigen met een blauwe l achterop .

steeds als chris keek was zijn staart licht uit
Johanh2o
 

Keer terug naar Rotterdamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast