RDV 10-05-2008

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

RDV 10-05-2008

Berichtdoor Thijs » 11 mei 2008, 17:28

Ja hij doet het!!!!

Een paar maandjes terug had ik in de hoop Pim & Johan en te vinden een stripje aliminium met een antennevoetje achter op m'n auto gemaakt. Dat werkte dus voor geen meter. En het werd natuurlijk weer een Drama :!: :oops:
http://www.cbforum.nl/viewtopic.php?f=82&t=2392
Aangezien ik er weinig heil in zag ben ik er nooit meer aan verder geklust tot gisteravond!
Ik wacht al een paar weken op een andere kofferbak klem maar jammer genoeg zijn ze in overloon niet zo snel :?
Eigenlijk zou ik gister geen tijd hebben om te gaan vossen. Maar ik was lekker op tijd. Aangezien ik nu wel eens een keertje wil vossen met een goed resultaat toch maar weer een keer naar dat voetje kijken.
Duidelijk was al dat de antenne niet genoeg massa kreeg dus het probleem leek verhelpbaar.
Met hulp van een wel handige buurman dan maar een massa draden getrokken en dat was de oplossing :!: :!: :!:
Ik heb alleen nog geen charmante manier gevonden om de draaden op het chasis aantesluiten :oops:
Afbeelding
He! Maar het werkt wel!!!!

Met deze prachtige oplossing ben ik op zoek gegaan naar de RDV. Bij mij thuis tussen de hoog bouw had ik een Sje 2 een mooi vooruit zich voor een rondje kilometer vreten :D
Eerste gevoel was Dordrecht of verder Branbant in. Maar aangezien de gevoelens van mij wijzen nog al eens de verkeerde kant op! :lol: Dus heb ik dan vlak voor de N11 toch even de rust genomen een rondje te peilen en de verkeerde kant op te schieten richting Den Haag.
Dat lag natuurlijk niet aan mij m´n TomTom compenseerde blijkbaar iets te hard m´n positie op de kaart waardoor het leek als of het signaaltje richting Delft-Den Haag wees :(.

Maar vanaf Den Haag pakte ik het juiste spoor op en was het in 1 streep richting Dordrecht :!: Net door de Drechttunnel kreeg ik de zenuwen. Het signaaltje was al lekker sterk.... En ik was hier laatst nog geweest op zoek naar de D&W-vos....
Daewoolanos had wel geteld een kwartier een kwartier nodig om Dannie en Michel te vinden. Ik bijna 2 uur.
Dus vlug het plan getrokken om nog even aan de Dordrechtse kant van de Moerdijkbrug een rondje te draaien.
Maar ja met de Vlammen in de pijp en de muziek op 183 schoot ik in al m'n scherpheid de afslag voor bij :!: Lekker handig weer :x
Afbeelding
Dus toen maar een rondje op de parkeerplaats bij de Texaco net voor de Moedrdijkbrug. Toen was toch wel overduidelijk dat de RDV aan de Dordrechtsekant van de brug stond. De vos hielp nog even iemand waardoor ik precies dacht te weten waarhij stond. Toch handig dat ik een paar weken geleden daar zo aan het kluntsen geweest ben :lol:

Dus vlug een 8je draaien over de Moerdijkbrug en naar die bunker!
Natuurlijk had ik de verkeerde Bunker in gedachten maar aan de ander kant van de weg achter een 2e bunker op het grasveld stond ED het signaal vor de RDV te verzorgen.
Afbeelding
Dat ging dus allemaal soepel en lekker. Met een klein uurtje was ik binnen!!!!
Dus Johan & Pim wanneer gaan jullie weerstaan :?: Meer dan 10minuten ga ik nu niet meer nodig hebben!!!!! :mrgreen:
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re: RDV 10-05-2008

Berichtdoor hullepim » 11 mei 2008, 22:31

Johan,
Ik hoor weer een lama schijten!!!!
Tijd voor een volgend vosje van Johan en Pim!
hullepim
 

Re: RDV 10-05-2008

Berichtdoor Johanh2o » 12 mei 2008, 16:41

aanstaande zondamiddag dacht ik zo ???????
Johanh2o
 


Keer terug naar Rotterdamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast