RDV 22-07-2006

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

RDV 22-07-2006

Berichtdoor Thijs » 23 jul 2006, 02:46

Sorry Sorry Pim ik heb het weer gedaan!

Ik reed vanavond het parkeerterein bij m'n werk af om een uurtje of 23.45 uur. En meteen bij het aanzetten van de bak een prachtig mooi en hard signaaltje van de RDV.

Dus laatste parkeer haventje voor dat ik amersfoort uit reed. FF stoppen linear standje lager de DV er aan de achter kant op. En eens kijken waar we kwamen!

Gezien het toch al harde signaal maar niet de snel weg op maar gewoon door de bossen in. Na een kwartiertje of drie rond gereden hebben met een S10 die maar niet omhoog wilde komen en de zenuwen van het wordt nu toch wel echt tijd voor een tankstation kwam het signaal na een snelle tankbeurt omhoog!

Na nog wat gekronkel in de dorpen rond Utrecht (was ik toch maar de snelweg op geschoten toen ik vertrok!) Biuj ujtrecht was ie dan ook wel echt hard. Bij Bilthoven (als ik me niet vergis) naald in de hoek.

Daar het zelfde weggetje maar een een keer of 8 heen en weer gereden tot dat ik het net iets verder reed en het juiste paadje vond!
En ja hoor daar stond Bas ex-DIVR-Vos en RDV-Vos van vanavond!

Na een babbeltje met onze vos van vanavond en hem even geholpen te hebben met het opruimen.
Vlug weer naar huis!
Dat was weer een mooi avondje vossen. Slechts 55 kilometer op de teller en geen uren gedwaald!
Bas bedankt voor het signaal!
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Keer terug naar Rotterdamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast