RDV 05-11-2006

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Berichtdoor Thijs » 05 nov 2006, 03:48

En ook dat is gelukt toch 4 leden van ons fijne forumpje bij de vos. best netjes
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Johanh2o » 05 nov 2006, 03:49

was errug gezellig :lol: heb alleen een fobie voor paaltjes gekregen :P
Johanh2o
 

Berichtdoor Bimmer » 05 nov 2006, 04:43

Zo... ook weer thuis.... 8)

Jij een fobie voor paaltjes en ik een voor zachte bermen... Bij het bruggetje pakte ik toen ik aan kwam rijden een stukje berm mee.... en die was nogal drassig...zat gelijk met rechts achter vast ik die zooi. Gelukkig er nog rustig uit kunnen rijden...phew... :?

Maarree...4 forum leden... ik zag alleen Daewoolanos, anderen waren alweer vertrokken?... offuh...mis ik iets...


Ohwja... Vlaardingse vos, kanaal 12 vanaf 19:00u geloof ik, weet alleen niet met welke interval deze staat. Peilde hem vanaf mijn startpunt ongeveer richting Berkel en Rodenrijs/Bergschenhoek, kwam niet echtt hard binnen, dus zal wel een eindje verder weg gestaan hebben...
Laatst bijgewerkt door Bimmer op 05 nov 2006, 05:23, in totaal 1 keer bewerkt.
Bimmer
 

Berichtdoor Bimmer » 05 nov 2006, 05:05

Hier stond de RDV...

Afbeelding
Bimmer
 

Berichtdoor Thijs » 05 nov 2006, 05:09

Ik kwam met de daewoolanos binnen rijden. Nachtdienst gehad en niet het beste humeur ik zal me de volgende keer netjes voorstellen :D. nummer 4 bas de zozvos niet erg actief maar toch lid.
Kwam binnen rijden vlak voor wij weg gingen.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Bimmer » 05 nov 2006, 05:26

Aha... duidelijk... meende die rode auto ook ergens van te herkennen... :roll:

Nachtdienst... ik ga straks (lees 23:00u) de nacht in, voordeel: vroeg en lang weekend :)

De andere personen die aanwezig waren kende je verder niet? (ik ken helemaal niemand, alleen Richard en Bas)
Bimmer
 

Berichtdoor Johanh2o » 05 nov 2006, 12:12

maandag op de zozvos en dan ga ik maar eens een weekje rustig aan die auto's die voor ons weg gingen waren volgens mij de jongens uit spijkenisse maar dat weet ik niet zeker.

dei rijden bijna alleen maar op de rdv vos
Johanh2o
 

Berichtdoor Bimmer » 05 nov 2006, 16:19

Zojuist even mijn wagen afgespoeld... mijn wielkassen zaten vol met modder, gras en andere prut (waarvan ik misschien niet eens wil weten wat het is). Gelijk een paar kilo lichter :lol:
Bimmer
 

Re:

Berichtdoor Bimmer » 09 nov 2006, 08:53

Bimmer schreef:Zo... ook weer thuis.... 8)

{hier stond een stukje tekst}

Ohwja... Vlaardingse vos, kanaal 12 vanaf 19:00u geloof ik, weet alleen niet met welke interval deze staat. Peilde hem vanaf mijn startpunt ongeveer richting Berkel en Rodenrijs/Bergschenhoek, kwam niet echtt hard binnen, dus zal wel een eindje verder weg gestaan hebben...



Van de site van de Vlaardingse vos...

Dit keer stond ik Gouderak bij de calimero in de achtertuin.
Ik moet zeggen dat het deze keer een beetje een zooitje was.


zat ik er toch niet erg ver naast met mijn peiling... 8)
Bimmer
 


Keer terug naar Rotterdamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten