rdv 11-11-06

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

rdv 11-11-06

Berichtdoor zwarte draak en lady » 15 nov 2006, 20:01

denk laat ik ook maar een verslag achterlaten :P afgelopen zaterdag de rdv gereden .....ik keek dus zaterdagavond rond een uurtje of 8 op de site.. zat bij mijn schoonouders in zevenbergen ff kijken of alle kabels goed waren en zaten ....22.15 uur reed ik richting rotterdam naar delft zuid om daar te wachten op signaal daar op het industrieterein weggezet en dus lekker wachten in de regen en ja iedereen moet wel eens nodig ik ook dus sta mn kleine jongen uit te laten..toen bij een windstoot een ladder naar me toe komt vliegen...ja dat begon al goed :? ladder tegen het hek aan ....en ik een leven minder :? toen tegen 11 uur kwam het signaaltje in de lucht dacht laat ik maar richting rotterdam gaan signaal werd al snel sterker dus eerst volgende afslag gepakt richting rotterdam airport signaal werd iets slechter maar goed ben eigenwijs dus rij door tot de cityring ( volgens mij) 1 ding was zeker moest richting snelweg weer ..het weer werd slechter en slechter en ik draai weer de snelweg op ditmaal richting vlaardingen hoek van holland bij schiedam werd het signaal sterker en bij vlaardingen zwakker .....bij vlaardingen de snelwweg af en weer terug tot 2 keer toe die man met die pet zal wel gedacht hebben dat ik hem uitdaagde nee was op zoek en kon het niet vinden ......weer terug de ring op maar dit keer richting rozenburg ja allemaal industrie daar dus zou goed kunnen rij ik de benelux tunnel in signaal weg totdat ik de tunnel uitkwam alles vol 8) bij afrit pernis eraf gegaan antenne eraf gehaald en verder zoeken geloof wel 4 dezelfde rondjes gereden dan weer aan de ene kant van het industrie en dan weer de andere kant gezocht alle straatjes en hoekjes behalve dat laatste straatje met mn stomme kop weer de a15 op en op dat moment dat ik die oprit oprij slaat mn bak weer voluit ja kon niet meer draaien dus weer een rondje en weer terug dus rij dat laatste straatje in en maar uitrijden zie een onbemande pomp daar zitten ..zag nog niks maar mn bak wel dus rij nog iets verder door en ja hoor daar onder de oprit stond de vos dus het was nu half 1 nog eve een half uurtje gestaan ja het weer was guur en best wel frisjes en toen weer naar het gezellige brabant gereden .....en nog eve voor de mensen bedankt voor de fijne avond en tot de volgende keer en zeg nou zelf ik kan geen verslag schrijven :P greetzz robin
zwarte draak en lady
 

Keer terug naar Rotterdamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten