RDV 25 11 06

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

RDV 25 11 06

Berichtdoor Bimmer » 26 nov 2006, 06:14

Vandaag was voor mij een goedmakertje van afgelopen week... zat ik vorige week ruim 2,5 uur te stuntelen in de polders bij Gouderak, zo stond ik vandaag op m'n dooie gemakje met een uurtje bij de vos.

Met een hele andere instelling (niet meer haasten want eerste rijden doe ik toch niet) begon ik vanaf mijn draaipunt in de buurt van Delft. Kaartje erbij, TamTam even raadplegen en pas na een kleine 10 minuten vertrokken...rustig gereden. Eerst peiling wees weer eens richting de havens bij R'dam... eenmaal daar aangekomen klom op de snelweg de meter heel rap omhoog, snel de rfgain dicht en zelfs met deze dicht had ik een uitlezing. Meteen de eerste afrit gepakt en zo op de Botlekweg uitgekomen...signaal steeg wederom nadat het wat was gezakt omdat ik de vos voorbij was gereden. Even een rondje draaien, de peiling wees het water over... Tamtam erbij en de volgende locatie ingevoerd: Noorddijk te Geervliet. In geervliet had ik de RFgain helemaal dicht staan en het signaal kwam keihard binnen, hier moest hij dus ergens staan. Volgens mijn meter moesten het slechts enkele meters zijn. Op een t-splisting nogmaals gedraaid en het signaal kwam uit een stukje polder waar een doodlopend pas heenvoerde. Eens kijken... meter bleef klimmen en daar stond de RDV van vanavond, met slechts 3 rijders voor mij... Aan het eind van de avond/nacht waren er in totaal 19 wagens binnen gekomen waarvan er 1 het signaal oppikte op de ring van Amsterdam (!!!) en 2 rijders uit Zeeland...

Volgende week is de laatste vos van de RDV van dit jaar en men beloofde dat het een speciale zou worden....zal me benieuwen... een gevulde tank was aan te raden :twisted:

Oja, het plaatje van waar de RDV deze avond/nacht stond...

Afbeelding
Bimmer
 

Keer terug naar Rotterdamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron