RDV 02-04-11

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

RDV 02-04-11

Berichtdoor Marco_RotterdamseVos » 03 apr 2011, 15:24

Om een leuk nieuw begin te maken hadden Arno en ik een leuk en volgens ons vrij makkelijke plek gevonden.
Op de laatste parkeerplaats genaamd "Hazenplaats" hebben we de mast opgebouwd en een Antron A99 erop.
Linair op een watt of 80 en na de boel met de matcher netjes 1:1,2 gezet te hebben de piep erin.

We zetten de bak op kanaal 3 en tot onze verbazing horen we een andere vos erin zitten...
Aangezien we zowel hier op het forum als op de site van de RDV de vos ook op 3 hadden aangekondigd moesten we dus verhuizen naar een ander kanaal.
Op 2 zat op dat moment niks dus tijdens de vos hebben we een aantal keer op 3 geroepen dat de RDV op 2 zit.
Omdat de RDV niet de welbekende vospiep heeft moesten we wel iedereen laten weten dat wij niet diegene is die op 3 zit maar dat de RDV zijn piep op 2 op TX heeft.

Lesje voor de volgende keer om dus boven kanaal 5 te gaan zitten :)

Na een poosje de piep erin gehad te hebben hoorden we jagers moduleren met elkaar maar waren erg zacht.
We wisten dat Remco Rozenburg ook reed en na verloop van tijd hebben we die eens opgeroepen.
Remco reageerde met een S7 terug die die was op de goede weg al.
De andere vossers (Ray van de NV Vos) bleven rond de S3 hangen.

Rond een uur of 10 (als ik het goed heb) kwamen Remco en zijn maat binnen rijden.
Mels van de Capelse Vos kwam ook binnenrijden alleen die wist waar we ongeveer stonden,
die kwam even gezellig een bakkie koffie zetten (en peuken brengen want die was ik dus lekker vergeten)

Ook kwam er nog een oproep van andere vosser of wij een serieuze vos waren...
Eh,
kom ff deze kant op en zie het zelf he 8)
Dat vosteam kwam vanuit DenHaag aangereden en kennelijk was dat de ideale kant om vanaf te komen.
Nadat die zich hadden ingemeldt reden die met een half uurtje binnen bij ons.

Kort daarop volgden Ray en zijn maat nadat die eerst om ons heen over allemaal fietspaden reden,
wij konden dat met een grote glimlach mooi volgen hoe er weer achteruit gereden werd.
Ook de RDV staat altijd aan de andere kant van het paaltje :lol:

Volgorde,
Remco en zijn maat.
Mels met de koffie
Vossers uit DenHaag (namen ben ik even kwijt helaas)
Ray en zijn maat

Locatie,
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Bosweg,+Bergschenhoek&aq=0&sll=51.956115,4.567566&sspn=0.351216,0.877533&ie=UTF8&hq=&hnear=Bosweg,+Bergschenhoek,+Zuid-Holland&ll=51.970579,4.510489&spn=0.011633,0.027423&z=15

Met dank aan Mels voor het lenen van de mast en antenne,
ivm tijd tekort qua werk ed. hadden is Mels even bijgesprongen met zijn mast/antenne.
Iedereen ook bedankt voor de complimenten hoe we het aangepakt hebben,
dit stellen we zèèr op prijs..!

Bedankt voor het rijden op de testvos van de nieuwe Rotterdamse Vos. !
Hopelijk tot de volgende keer :wink:
Marco_RotterdamseVos
 

Re: RDV 02-04-11

Berichtdoor Remco Rozenburg » 03 apr 2011, 19:48

Leuke vos heren met een mooi signaaltje, ik ben benieuwd wanneer jullie weer staan!
Laat ook nog even weten wat jullie draaipunt / max. afstand is, want dat wisten we natuurlijk niet zeker.

Onze start begon om 20.30 in Rozenburg waar we geen signaal hadden, alleen maar ruis...op alle kanalen. We zijn een km of 20 doorgereden naar de Spaanse Polder, een parkeerdek waar ik voorheen wel vaker startte, daar constateerden we dat de plug/aansluiting op mijn DV voetje nu echt wel zn langste tijd heeft gehad, na enig gerommel aan de verbinding en het verende pennetje hadden we signaal.

We peilden over de A13 richting Bergschenhoek/Bleiswijk. Vanuit de Spaanse Polder zijn we de Doenkade opgereden, een provinciale weg tussen de A13 en A12. Bij Bergschenhoek doken we er weer vanaf voor een volgende peiling. We kregen het sterke vermoeden dat hij in "Het Lage Bergse Bos" zou moeten staan, een recreatiegebied met veel fietspaden en water ;) Na wat foutrijden en rondjes draaien kregen we het juiste pad in het vizier en reden we een donkere parkeerplaats op, bingo!

Al met al: schappelijke tijd, goede lokatie en mooi op tijd weer thuis, dus de vrouwen waren ook tevreden ;)
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Re: RDV 02-04-11

Berichtdoor nvvos » 04 apr 2011, 08:52

Ey marco

Die vosteam uit denhaag heten de vosknakkers

Weetje dat gelijk die matcher ligt klaar hoor wel waneer je hem wil hebben

Groetjes ray
nvvos
 

Re: RDV 02-04-11

Berichtdoor Marco_RotterdamseVos » 04 apr 2011, 09:50

K-G-vos schreef:Ey marco

Die vosteam uit denhaag heten de vosknakkers

Weetje dat gelijk die matcher ligt klaar hoor wel waneer je hem wil hebben

Groetjes ray


Ah de vosknakkers.. Zet ik dat gelijk op de rdv site straks.
Daar moetik het verslag nog op maken namelijk.
En de matcher wil ik graag hebben ja,
voordat de RDV weer gaat staan kom ik wel ff langs gereden bij je.
Neem wel ff contact met je op daarover.
Marco_RotterdamseVos
 


Keer terug naar Rotterdamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten