SDV / RDV 13 01 07 [deel 2]

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

SDV / RDV 13 01 07 [deel 2]

Berichtdoor Bimmer » 14 jan 2007, 20:24

...En toen was het tijd voor het ECHTE werk; de RDV, want hiervoor waren we gekomen! Door een probleempje met de mike van de bak de opening van de RDV moeten missen :evil: en die vind ik nu juist altijd het mooiste, op het vinden na dan 8) .

Omdat we in Rotterdam centrum zaten, geen fatsoenlijke peiling kunnen doen maar slechts een globale en die wees (weer eens een keer) richting Pernis. Dus even door het centrum gecrossed en via wegen en tunnels die ik nog niet eeder ben tegengekomen op de A15 terecht gekomen. Vrolijk rijdend richting Pernis werden we ingehaald door de opeltjes (rode en gele), dat gaf ons enigszins het idee dat we wel in de goede richting zaten. Na een tijdje acher elkaar aan gereden te hebben sloeg de rode opel ter hoogte van Rozenburg af. Wij zagen inmiddls ook dat het signaal niet beter werd en besloten de volgende afrit te nemen. De gele opel knalde echter full-speed door, waarheen?.... ik zou het niet weten... Na de afrit genomen te hebben even gepeild en waar we al een beetje bang voor waren... het signaal peilde richting Zeeland en aan het S punt te zien, een flink eindje ook. Dus Tamtam erbij en koers gezet richting Phillipsdam. Radio aan bak zacht en rijden maar. Het weer werd er ook niet beter op en het regende flinkdoor. Eenmaal op Philipsdam was het signaal nog niet overtuigend hard en na een peiling koers uitgezet naar Herkingen. Nou als je eens wilt zien hoe donker, donker is, moet je daar maar eens heenrijden in de nacht, in de polders, alle lichten aan en nog maar weinig kunnen zien. Uiteindelijk bij een boerderij aangekomen waar het signaal gewoon niet verder kon. Hier moest hij dus staan maar waar. Alles leek uitgestorven op de woning na. Wel al een paar auto's op het terrein maar geen vos te zien of te horen. Kreeg al wel het commentaar: \"als je hier nog een keer langsrijd dan ruk ik die kentekenplaten van je auto af\" ook werd mijn kenteken opgelezen, dus ze zagen ons wel maar wij hen niet. De antenne stond er gewoon maar waar liep die kabel heen. Na een eindje door de drap gelopen te hebben moest Dennie weer eens zeiken en net op dat moment sprong Richard door de deur heen van de schuur waar Dennie tegenaan zat te zeiken. Die schrok zich dood :D Snel werden we de schuur in \"getrokken\" want er kwam weer een wagen aan. In de schuur stonden de wagens van de RDV en een groepje jagers welke al binnen waren. Op commando ging de motor van de auto en de verlichting uit wanneer er weer een wagen het terrein op reed. Dit herhaalde zich een paar keer. Hoeveel wagens er nog binnen zijn gekomen weet ik niet want tegen de klok van 02:30 zijn we weer vertrokken richting Rijsbergen en Breda.

Hier stond de RDV, met medewerking van (waarschijnlijk) Corjan...

Afbeelding
Bimmer
 

Keer terug naar Rotterdamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast