RDV 13-01-2007

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

RDV 13-01-2007

Berichtdoor Thijs » 16 jan 2007, 22:59

RDV 13-01-2007
Door de verbindingsproblemen iets vertraagd.

Afgelopen zaterdag zijn we weer op pad gegaan op zoek naar de RDV in de hoop dat dit keer wat sneller te doen dan een paar weken terug (naief :lol: )

Draaien deden we weer in zoeterwouden. En peilen deden we richting den Haag.
In den Haag aan gekomen was al sne duidelijk dat we het een stuk zuidelijker moesten zoeken. (het signaal was er nauwelijks op voor uit gegaan.
Dus van Den Haag door naar beneden richting schipluiden (zo flauw loopt de snel weg niet gewoon door :cry: )
Dus van Schipluiden binnen door naar Maasluis. Op de A20 aangeland kreeg de firestick erg veel last van de wind iets te hoge snelheid en slechte \"nieuwe firestick zo wordt je antenne niet gejat maar blijft ie o0ok niet staan montage\"en zakte steeds verder onderuit,. tegen de tijd dat wij bij Maasluis de snelweg afdoken om op een parkeerplaats bij een busstation de antenne weer recht te zetten stond de firestick al horizontaal \"laten we eens een paar fietsers van hun fites tikken stand\" Als snel was duidelijk dat de firestick never nooit meer stevig zou staan met z'n meegeleverde bevestigings materialen.
Gelukkig had pim nog een bout en vleugel moer van een dv'tje in zijn zak zitten :!: :shock: (stop ik ook altijd in m'n zak als ik weg ga.... :D )

Nadat we de antenne weer stevig hadden aanh gesjord tijd voor het volgende rondje. Met dat kleine stukje richting vlaardingen was het signaal namelijk al weer gedaald. Dus terug naar het busstation (100M of zo).
Hadden wij niet in de gaten gehad maar daar stond ook een almera op het signaal te wachten. Na een paar rondjes synchroon draaien beide weer verder. Die Almera hebben we vervolgens niet meer gezien)
Het signaal peilde het water over dus richting pont naar Rozenburg :!:
Ja ik bgen naief en blond daar kan ik ook niks aan doen.
Dus als je tussen. 00.30 en 01.00 uur bij de pont staat die natuurlijk niet vaart. KeesKees er bij uit leggen dat je naar rozenburg wild en rijden weer. 26 rondjes verder (het ding wilde met de pont) via vlaardingen verder.

Toen de volgende uitt daging de tank bijna leeg met zeg maar net genoeg om thuis te komen. Het eerste tank station was al dicht en had geen pasjes automaat. Toch maar besloten om, nog even door te gaan. Dus N57 op richting Rockanje etc. Daar dan weer een pomp. Maar.... de pasjes automaat moest m'n pasje na een keer of 15 nog niet.
Duis met een humeur al dicht op het nul punt u bochtje op de N57 en nog een poging aan de andere kant op de weg. Bij poging 8 toen ik volle frustratie m'n pas uit de gleuf rukte vraagt dat maffe ding om m'n pin code :!:

Dus door!!! De dam over gelukkig niet af wat een wind! we hadden aan de ander kant al iets naar het zuid-oosten gepeild dus die kant dan maar op richting dirksland. Toen we daar op de kaart tuurde even een babbeltje met oom agent (deze wist was vossenjagen is! hoeveel jagers zal hij al gesproken hebben die avond) door naar Middelharnis om van daar verder naar beneden te steken.
Maar aangezien het signaal terug liep dan toch maar terug naar Dirksland
Van uit daar zijn we via a,allerlei polder weggetjes op een dijkje gekomen wat we menig maal heen en weer gereden hebben. Verschillende keren dat \"witte busje\"gezien te hebben en Rob gepasseerd te hebben (dat je denkt als hij links gaat en en wij rechts wie gaat er dan verkeerd)

Na een rondje maar even snel een sanitaire stop vlak naast een boeren schuur (de boeren schuur ja) na nog een toertje heen en weer zagen we Rob het erf van de boerderij op duiken. Na ook maar even kijken dan!
Na als nog even flink geschrokken te zijn van Richard die uit de schuur deur sprong, genoten te hebben van de diesel dampen en het vuurwerk.
Vlug weer naar huis aangezien we beloofd hadden zondag om 13,00 uur al weer een signaaltje te zetten voor een paar collega's van pim de nacht was al kort genoeg en naar huis TomTommen koste ook al bijna 1,5 uur.

Weer een geslaagde editie van de RDV dus. Richard, Bassen en Esther bedank
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Bimmer » 16 jan 2007, 23:12

Kijk! dat zijn nou verslagen!!!

Keep up the good work :D :!: :!: :!:
Bimmer
 

Berichtdoor Thijs » 17 jan 2007, 01:56

Ik zal morgen nog even de gereden route toevoegen. Grootendeels de goede kant op maar un kilometers :!: :shock:
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Bimmer » 17 jan 2007, 02:05

Rond welke tijd waren jullie nou binnen? Elke keer ben ik net vertrokken...
Bimmer
 

Berichtdoor Thijs » 17 jan 2007, 03:52

Rond half 3 maar wij wachten tot dat die BMW weg is... :D
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Bimmer » 17 jan 2007, 16:11

Zal ik die BMW dan eens een keertje niet gebruiken? dan kunnen jullie wat eerder binnen komen... :lol:
Bimmer
 

Berichtdoor Thijs » 17 jan 2007, 17:31

Hmm maar ik ben ok bang voor combo's :D
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Bimmer » 17 jan 2007, 18:16

Combo's?... die bak van Dennie? (D&W)... Daar ben ik toch nog niet mee binnengekomen... alleen maandag voor het eerst naar de ZOZ
Bimmer
 


Keer terug naar Rotterdamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten