SDV / RDV 27 01 07

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

SDV / RDV 27 01 07

Berichtdoor Bimmer » 28 jan 2007, 05:26

Yessss!!! Zaterdagavond, ieder normaal zinnig mens gaat stappen, de kroeg in of doet andere dingen maar wij niet! Wij vossen!!! :lol:

Vandaag al heel vroeg Dennie van de D&W vos opgehaald om in Schiedam te starten voor de SDV. Op ons draaipunt kwamen we Richard van de RDV ook tegen, hij zou vanavond de SDV en zijn eigen vos gaan rijden, welke verzorgd zou worden door Bas en Bas.

Mooi op tijd kwam de piep van de SDV erin; klokslag 21u. Ons rondje gedraaid en vrijwel meteen zat het kanaal dicht door een \"knijper\" Het werd dan ook lastig om door het knijpen heen te peilen maar toch nog een locatie aan kunnen tikken in de TomTom en gaan...Eerste peiling wees naar Spijkenisse dus die kant gingen we dan maar ook uit. Vlak voor de Botlektunnen was het signaal wel zo hard dat we besloten om er maar meteen af te gaan. Dit bleek een juiste keuze want na nogmaals gedraaid te hebben reden we vrijwel meteen op de SDV af. Richard (RDV) stond er al een kwartier en wij kwamen als tweede binnen (klein halfuurtje gereden). Na een paar bakjes koffie zijn we een Mac gaan opzoeken om daar maar op de RDV te wachten. Ondertussen hadden Robin en Mandy (Overijselsevos) zich ook bij de Mac gemeld en we zouden samen starten. Rond half 11 reden we naar het draaipunt en wachtten daar tot 23u...

Afbeelding

23u!!! De RDV zit erin... Inmiddels draaiden er 3 auto's op deze plek en Robin ging er als eerste als een haas vandoor...wij deden het nog wat rustiger aan en vertrokken niet veel later. De derde auto bleef nog even peilen. Zoals gebruikelijk bij de RDV was het signaal kei-hard en steeg zeer langzaam op de meter... we waren inmiddels op pad richting Gorinchem. Uiteraar zaten we aan de verkeerde kant van het water en voeren de pondjes niet meer. We staken het water dus over bij Zaltbommel. Na wat touren kwamen we bij een dijkweg omhoog en van bovenaf zagen we al verschillende auto's beneden bij de RDV staan. Er werd gewerkt met 2 antennes en 2 zenders, waarom dit zo was is mij niet geheel duidelijk geworden :?: Na even gewacht te hebben op Robin en Mandy gingen we weer richting huis... Ook vandaag een vroeg dagje...

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Bimmer op 31 jan 2007, 23:11, in totaal 3 keer bewerkt.
Bimmer
 

Berichtdoor duckmen » 28 jan 2007, 12:06

STOM STOM STOM :oops:

waarom luister ik nou nooit even nof het singaaltje goed binnen komt als ik eindelijk niet kan vossen .

de sdv stond lekker dichtbij maar ja ik kon niet en heb ook niet de moeite genomen om even te luisteren .

helaas vrijdag weer een kans op de d&w en zaterdag op de vdv.
duckmen
 

Berichtdoor Thijs » 28 jan 2007, 19:51

Best zonde :cry:
Afbeelding
Dat had best een thuis wedstrijd kunnen zijn :!: Jammer dat ik niet kon :?
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.


Keer terug naar Rotterdamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten