RDV 03 02 07 ???

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

RDV 03 02 07 ???

Berichtdoor Bimmer » 05 feb 2007, 14:38

Niemand de RDV gereden?....
Bimmer
 

Berichtdoor hullepim » 05 feb 2007, 14:47

Wij niet....
Ik stond zaterdagavond in het ziekenhuis van Zoetermeer :D
hullepim
 

Berichtdoor Remco Rozenburg » 05 feb 2007, 15:56

Ik ben er helaas ook niet bijgeweest, had er toch wel heel erg veel zin in maar geen bijrijder / andere verplichtingen :? Ik las in het gastenboek een (nogal warrige) post waaruit ik enigzins kon afleiden dat hij bij Rockanje stond....da's ongeveer m'n achtertuin :(

Hullepim: Toch geen slecht nieuws he :?:
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Berichtdoor hullepim » 05 feb 2007, 16:17

Nee hoor. We waren met een groep vrienden naar Snowworld in Zoetermeer. 1 van ons dacht even een schans mee te nemen en die viel nogal lelijk waardoor zijn arm uit de kom ging.
Die hebben ze in het ziekenhuis even gezet.
hullepim
 

Berichtdoor duckmen » 05 feb 2007, 18:39

wij gingen bij de vlaardingse vos weg met het idee om de rdv niet te rijden onderweg wel zitten luisteren naar het singaal en de kanaalen rond gefietst.

onderweg gestopt bij de mac inhoogvliet om even wat te snacken we hadden toch geen haast .

via de A15 en de N15 naar hellevoetsluis gereden en vlak voor dat we de N57 afgingen naar hellevoetsluis toch even gekeken hoe hij binnen kwam en tot onze schrik kon de alles op de bak al dicht worden gedraaid en het singaal steeg nog steeds.

op de caarpoolparkeerplaats gestopt om de vosantenne weer op de kofferbak te zetten (die was er al af we zouden toch niet meer vossen die avond) en het eerste rondje gedraaid op de parkeer plaats en gepeild richting het bos aldaar .

een voordeel dat ik de weg daar goed weet en dus zijn we richting het bos gereden en ja hoor het singaaltje werd steeds harder en harder tot dat we verder reden en het singaaltje begon te zakken .

we zijn niet bij de vos binnen gekomen omdat we met de verkeerde auto waren en geen zin hedden in schade. dus we zijn bij het hoogste singaal gedraaid en huis waards gekeerd .
duckmen
 

Berichtdoor Johanh2o » 05 feb 2007, 18:49

tja misschien een klein tipje voor de rdv dat er ook mensen zuinig op hun auto zijn :lol:
Johanh2o
 

Berichtdoor Royaldust » 09 feb 2007, 11:35

De vos zou hier ongeveer gestaan hebben.

Helaas de tosti's overgeslagen (zie hierboven bij duckmen)

Afbeelding
Royaldust
 


Keer terug naar Rotterdamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast