RDV 10 02 07

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

RDV 10 02 07

Berichtdoor Bimmer » 11 feb 2007, 06:06

Sorry, geheel tegen mijn normale gedrag in niet gereden :oops:

Na het vinden van de SDV samen met Dennie (Brabantse D&W Vos) naar de Burger King op de A13 gereden om te wachten op het signaaltje van de RDV.

Om 23u begonnen met draaien en een eerste peiling gedaan richting Utrecht/Maarssen... Het signaal was niet hard en ik vermoedde al wel weer dat hij een eindje uit de buurt zou staan.

De A13 op, vervolgens de A12 richting Utrecht... sjeee wat is dat een saaie weg....Ondertussen klom het signaal traag op mijn meter... wel heel erg traag vond ik zelf. Uiteindelijk bij Utrecht uitgekomen en wederom een peiling gedaan. Ik zat nog in de goede richting alleen moest ik NOG verder... voorbij Utrecht. Ondertussen een telefoontje van Robin gehad dat hij hem vanuit Zwolle ook kon horen en hem richting Amersfoort peilde... Hmmmm, dus tussen Utrecht en Zwolle... wat ligt daar? juist... de Utrechtse heuvelrug en bos.... veel bos. Omdat ik het signaal bij Utrecht pas op een 7 had schatte ik dat hij nog wel een flink eindje weg zou staan. Ik keek even op mijn TamTam en zag dat ik ook alweer ruim 80 minuten van huis af was en dit kon alleen maar meer worden. Een afstandje rijden zo af en toe oke... maar enkele weken geleden ook al naar Aalsmeer gereden voor de RDV en ik had deze keer niet zo'n trek om ze ver terug te moeten rijden. Dus ik besloot om mijn antennes te wisselen en om te keren. Dennie had dezelfde beslissing genomen en reed ook al richting Brabant...

Eenmaal in Breda draaide ik de kanaaltjes nog eens rond en.... ja hoor... op kanaal 4, die piep van de RDV, gewoon te horen op een S4 op een digitale MAAS meter. Even Richard gebeld om te laten weten dat hij in Breda te horen was en kreeg van hem ook weer te horen dat hij in de buurt van Austerlitz stond. De exacte locatie weet ik dus niet. Vervolgens nog eens een brul gegeven naar hem op kanaal 4 met het idee.... die hoort mij toch niet... Maar TOCH!!! Hij hoorde mij en we konden een normaa gesprek voeren. Ik vanuit de auto en hij vanaf....\"Austerlitz\". Toch niet slecht voor een mobieltje 8) Het is hemelsbreed iets van 68Km ofzo... Heb ik die Siver Eagle toch niet voor niets gekocht.....

:roll:

That's all folks...
Bimmer
 

Berichtdoor zwarte draak en lady » 11 feb 2007, 13:07

ja die rotterdamsevos
kreeg zelfs ik mee op de mobiel en richard had naar me geluisterd :P :P :P dan had jij hem gevonden in de omgeving amersfoort omdat ik veel de zondagsvos rij (feestvos) (gooisevos)
gaf ik je de hint namelijk utrecht is rot om te rijden maar ken het daar al wel een beetje je had vanaf utrecht amersfoort aan houden op de a28 austerlitz weet ik moet je amersfoort zuid hebben ??? maar voor de volgende keer in utrecht uit peilen a27 vanaf breda a28 richting amersfoort a1 richting amsterdam bij hilversum weer de a27 da had je een mooi rondje kunne rijden en was het duidelijk en dat zlfs mijn piepo kon horen he reed tussen zwolle en wijhe maar goed volgende week danny en de noordse vos enne bertina wordt er weer met een klv1000/p gedraaid.........dan gaat ik mjn meter nog eve afstellen voor die dag maar goed heb even dit weekend meer dan 100 euroi uitgespaard en die heb ik volgende week zeker nodig :twisted: :P en richard ik zal je de link van de torren door sturen
zwarte draak en lady
 

Berichtdoor Remco Rozenburg » 11 feb 2007, 14:05

Ik was gisteravond op visite in Maassluis, toch maar om 22.55 de auto in gestapt om eens te luisteren...ik hoorde hem in Maassluis, maar inderdaad erg zacht. Ik had mezelf voorgenomen de RDV te gaan rijden als ik een \"normaal\" signaal had, maar dat was helaas niet het geval...als ik het zo hoor heb ik er weinig aan gemist :)

De Schiedamse vos heb ik helaas gemist, wist niet dat ie ook stond anders had ik die wel ff meegepakt :D
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg


Keer terug naar Rotterdamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast