RDV 17 02 07

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

RDV 17 02 07

Berichtdoor Remco Rozenburg » 18 feb 2007, 03:16

Nadat we terugkwamen van de Vlaardingse Vos hadden we een toch wel redelijk hard en constant signaal van de RDV: Reden genoeg om die ook nog maar even op te snorren dus :D

We reden vanaf Capelle a/d IJssel richting de van Brienenoordbrug, daarvandaan de A15 opgeschoten en meteen de A29 richting Barendrecht / Nieuw Beijerland / weet-ik-wat je daar hebt. Uiteraard reden we door een tunnel (Heinenoordtunnel), we stonden weer aan de verkeerde kant, tadaaaa, what else is new.

Na een hoop draaien, rijden en peilen toch maar weer terug naar de andere kant, volgens HenkHenk naar de \"Veerweg\", bam, in een keer raak, volle bak lokaal....maar géén vos. Dat kon niet, onmogelijk, heb alle hoeken en gaten bekeken maar zag geen vos. Een andere vosser (Steef & Erik IJsselmonde( :?: )) waren zo slim om de auto uit te stappen en richting het water te lopen en jaaa hoor, daar stond Richard, een beetje bootjes te kijken en te lachen naar de mensen die aan de overkant hun rondje draaiden :P We kwamen dus blijkbaar als tweede binnen.

Hieronder een Google Earth Impressie van zijn stek, en dan recht langs het water, waar je niet zondermeer kon komen:

http://www.vanarkelen.eu/vos/rdv7022007.jpg

Bericht aangepast door Thijs. Maak plaatjes niet groter dan 800*600 zodat berichten leesbaar blijven.[/code]
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Berichtdoor Bimmer » 18 feb 2007, 16:19

Hmmm, dan zat ik er niet heel erg ver naast met mijn peiling vanuit Houten richting de Botlek... 8)
Bimmer
 

Berichtdoor Remco Rozenburg » 18 feb 2007, 17:59

Dat is zéker geen verkeerde peiling geweest dan!! Richard RDV stond gisteravond alleen, het is dan vaak zo dat ie niet ver bij Rotterdam vandaan staat :D
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Berichtdoor Bimmer » 18 feb 2007, 18:05

Klopt, die ervaring heb ik ook al. Helaas werd het in de omgeving van Hardinkxveld-giessendam (a15, na van de a27 afgegaan te zijn) heel mistig zodat ik niet veel trek had om ook nog eens de Botlek in te duiken. Bovendien had ik mijn portie rijden voor vandaag wel gehad...
Bimmer
 

Berichtdoor Remco Rozenburg » 18 feb 2007, 18:25

Gôh, daar kan ik me iets bij voorstellen haha...'k las dat Pim / Thijs iets van 500km weg hadden...da's knap vermoeiend ook :)
't Was een vos-vol-weekend, 3 stuks gereden! Erg gaaf, maar hoe krijgen we het toch voor elkaar om 3x op rij aan de verkeerde kant van het water te staan :lol:
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Berichtdoor Bimmer » 18 feb 2007, 19:25

ik weet niet zeker hoeveel ik heb gereden gisteren... maar ben wel zeker dat het over de 600 is... Noordwolde vanaf Breda is al ruim 200, dan binnendoor naar Groningen en dan ook nog eens terug... halverwege toch nog even de a15 op om te peilen en vervolgens via de 16 naar Rijsberen (onder Breda) en dan weer terug naar huis (Breda)...
Bimmer
 


Keer terug naar Rotterdamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten