SDV / RDV 24 02 07 [part one]

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

SDV / RDV 24 02 07 [part one]

Berichtdoor Bimmer » 25 feb 2007, 05:12

Alsof ik ze verslijt... bijrijders... vandaag wederom iemand anders bij als navigator (iemand die de schukd op zich neemt als het verkeerd gaat ;) ). Deze keer dus Michel, staat normaal samen met Dennie de Brabantse D&W Vos.

Vanavond stond de SDV... helaas wist ik niet precies hoe laat deze zou beginnen. De ene keer start een vos om 19u de andere keer om 21u. Ik kreeg van iemand te horen dat het of om 20:30 of 21:00 zou zijn. Ik gokte maar op 20:30 om er maar zeker van te zijn. Wat bleek... de vos was al in de lucht en was om 20u begonnen... pfff heb ik weer... dus met een halfuur vertraging opzoek gegaan naar de SDV vanuit Vlaardingen. Met een klein half uurtje zaten we in Rhoon en vandaaruit was het al snel richting een parkeerplaats...waar we van Remco Rozenburg nog eens een gouden tip kregen!!! (bedankt dame en Heer! ik dacht in eerste instantie dat jullie een geintje wilde uithalen vandaar het \"vreemde\" gedrag... sorry daarvoor :oops: ).
Na deze hulp snel binnengekomen... weet niet of hij nu legaal of illi stond... :?: het leek mij meer een fietspad...nouja, met wat hulp met een goede 30min. binnengereden.

SDV plekkie van vandaag...
Afbeelding
Bimmer
 

Berichtdoor Remco Rozenburg » 25 feb 2007, 14:02

Volgens mij was het ook een fietspad maar je kon er zonder problemen op rijden, er stonden geen bordjes ofzo :) Leuke en bekende stek, we kwamen helaas als 2e binnenrijden daar.
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Berichtdoor Bimmer » 25 feb 2007, 18:16

ik zou een lijstje in de auto moeten hangen waar alle dagen, tijden en kanalen van al die vossen op staan. Beginnen we tenminste niet te laat... :lol:
Bimmer
 

Berichtdoor Remco Rozenburg » 25 feb 2007, 18:28

Nou idd, ik zat ook te twijfelen of het nu 20.00 was of 20.30...we hadden je wel verwacht op het parkeerdek in Schiedam :)
Misschien is het een idee om een kalender te maken op dit forum? Vossen die even of oneven weken rijden vergeet ik steeds, weeknummers werken niet bij mij haha....het topic \"Welke vos ga je binnenkort rijden\" werkt trouwens wel als een goede reminder
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Berichtdoor Bimmer » 25 feb 2007, 18:39

parkeerdek: Mja, mijn bijrijder wilde elders starten...zijn feestje in dat geval... ben slechts chaufeur... :lol:

Maarree....\"no hard feelings?\"

Vanaaf trouwens de gooisevos: begin om 20u op kanaal 3, draaipunt Hilversum...
Bimmer
 


Keer terug naar Rotterdamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron