SDV / RDV 24 02 07 [part two]

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

SDV / RDV 24 02 07 [part two]

Berichtdoor Bimmer » 25 feb 2007, 05:15

Nu was het wachten op de RDV, dit deden we bij de MC te vlaardingen samen met Dennie + bij rijder en Robin + bijrijder. Tegen half11 vertrokken Dennie en Robin richting hun draaiplek. Michel en ik besloten om gewoon vanuit Vlaardingen te starten...

23u... de eerste piepjes gehoord...daarna niets meer... vreemd... Dennie gebeld if hij wat hoorde vanaf zijn plek. Hij gaf een richting aan en die zijn we maar opgereden. onderweg nog een enkele piep gehoord maar veel was het niet. Uiteindelijk bij de BurgerKing vlak voor Delft nogmaals gedraaid. Peiling wees naar het oosten... Utrecht... Snelweg opgedoken en mijn bijrijder vertrok naar dromenland. Ergens in de buurt van Utrecht peilden we nogmaals en besloten de snelweg te volgen. Op een gegeven punt begon de meter te klapperen en liep het signaal terug... tijd om de snelweg af te gaan... Vanaf hier is het mij volkomen onduidelijk hoe we gereden zijn... alles leek op elkaar... "bosachtig". Nadat de meter wel heel ver opliep een grindpad opgereden... wat verdacht veel leek op een oefen terrein voor mortieren of granaten... die putten die in dat pad zaten... al slalommend het pad afgereden tot we weer op een verharde weg zaten. Heel hard signaal, kon nu niet ver meer zijn. We reden langs een zandpad waar het signaal weer wegviel, na met de neus even "gekeken" te hebben zou hij daar moeten staan. Alleen dat pad zag er niet zo geweldig uit. Michel praatte me om en ik zette mijn principe opzij om geen modderpaden in te rijden. Iets waar ik spijt van zou krijgen :evil: Het eerste deel ging nog wel maar toen kwam de modder en de stenen... ik hoorde ze tegen mijn bodemplaat/uitlaat/draagarmen aan slaan... aan het eind van het pad was een weg naar links wat nog modderiger was en waar ik dus niet in ging. Na ons afgemeld vertrokken we weer en met ons een paar anderen. zij hadden de grootste moeite om gedraaid en eruit te komen. Nu was het eigenlijk mijn beurt maar gaf het stuur maar aan Michel omdat ik geen kei ben in het achteruit rijden. Weer over dat modderpad en nogmaals hoorde ik vanalles tegen de bodem aankomen... spijt... ontzettend spijt dat ik ben binnengereden... dit pad was niet geschikt voor mij. Alsof dat nog niet alles was werden we net nadat we het zandpad uit waren staande gehouden door agenten. Wat we daar deden, wat we bij hadden... papieren afgeven, opvragen...naam genoteerd. pfffff... nou mijn avond kon niet meer stuk :evil:

Na alles nagevraagd te hebben mochten we weer gaan... snel naar Breda na Michel eerst in Raamsdonkveer afgezet te hebben. Meteen door naar een wasbox om die modder er weer af te spuiten... matten in de auto ook zo smerig als de pest... Positief detail: ik was vroeg thuis... iets na 2'en ofzo....

daewoolanos schreef:tja misschien een klein tipje voor de rdv dat er ook mensen zuinig op hun auto zijn :lol:


edit: nieuw plaatje

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Bimmer op 25 feb 2007, 18:10, in totaal 1 keer bewerkt.
Bimmer
 

Berichtdoor zwarte draak en lady » 25 feb 2007, 12:17

ja heb mijn lesje nog geleerd van de volgende keer (week) had de rdv gevonden in dat bos maar..........ik ging die weg 50 meter in en zat al bijna vast toen vond ik het wel mooi geweest :wink: kijk richard jij bent van je geloof afgestapt....ikke niet..die weg ging ik nie in heb eve gezegt dat ik er weer vandoor ging en toen maar lekker weer terug gereden naar overijssel
zwarte draak en lady
 

Berichtdoor Remco Rozenburg » 25 feb 2007, 13:57

Ik heb mijn auto nog niet bij daglicht bekeken, maar zag gisteravond de plakken modder al op de motorkap en voorruit(???)zitten, zometeen maar weer poetsen voor de deur. Het achteruit rijden en draaien op dat donkere bospad gaf mij ook wel de kriebels, m'n auto is gelukkig niet bijzonder laag maar we stonden toch wel ff te spinnen in de modder haha.

't Was een leuk stekkie, maar het signaal was niet zoals we gewend zijn van de RDV. Pas bij Cappelle / Moordrecht hoorden we iets dat op de piep leek, de route zelf hebben we redelijk snel gereden....'t is mij ook niet helemaal duidelijk waar hij nou precies stond.

Jammer dat je weer laarzen en een terreinwagen nodig had om binnen te rijden.
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Re:

Berichtdoor Barrabazz » 25 feb 2007, 15:26

op het kaartje staan we iets te veel naar onder. We stonden Links van de Vossensteinsesteeg. Mensen het was weer toppie. Wat hebben wij om jullie gelachen !!!
Barrabazz
 

Berichtdoor Remco Rozenburg » 25 feb 2007, 17:25

't Autootje glimt weer :lol:
Wat waren er trouwens véél mensen gister bij die RDV!
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Berichtdoor Bimmer » 25 feb 2007, 18:13

@Robin Nee, ik ben niet van mijn geloof afgestapt, mijn bijrijder wist me over te halen toch door te rijden :(

Maar geen tweede keer meer... bij modder, gaten of kuilen maak ik rechtsomkeert...dan maar niet afmelden :?
Bimmer
 

Re:

Berichtdoor Barrabazz » 27 feb 2007, 01:28

ok volgende x nemen we rijplaatjes mee en een chinook voor als je er echt niet kan momen met die BMW

LoL Cu volgende x bij die RDV
Barrabazz
 

Berichtdoor Bimmer » 27 feb 2007, 03:00

ik ga voor die Chinoook :lol:
Bimmer
 

Berichtdoor Royaldust » 03 maart 2007, 13:02

Lekker extreem voor een Vosser om de vos te vinden. :!:

Bij dat soort paadjes stoopen wij/ik er toch echt mee, is niet meer leuk. Ik wil toch wel alles heel houden. :P
Royaldust
 


Keer terug naar Rotterdamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast