RDV 10 03 07

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

RDV 10 03 07

Berichtdoor Bimmer » 11 maart 2007, 05:17

Het was voor mij alweer 2 weken geleden dat ik mezelf zat te vervloeken een modderpad ingereden te zijn waar aan het einde de RDV stond.... Deze week een nieuwe poging....

Nadat ik mijn bekertje koffie op had en Dennie zijn menu's bij de Mac van Vlaardingen zijn we weer richting de Spaanse polder gereden. Het was nog lang geen 23u en Dennie was wat aan het babbelen met de lokale stationnetjes. In de verte zag ik een paar schijnwerpers in de lucht aangaan (we zaten dicht bij r'dam airport, dus zo vreemd was dat niet) Maar die lampjes kwamen wel heel dichtbij....HEEL DICHTBIJ.... Het zal ongetwijfeld een veilige hoogte zijn geweest maar ik vond dat het vliegtuig dat ging landen wel ontzettend laag over kwam... wist ik veel dat we in een aanvliegroute stonden...

Maar goed...het was 23u geworden en de opening van 23u mooi kunnen horen. Eerste peiling wees richting Alphen a/d rijn... dus rijden maar....
Terhoogte van Alphen a/d rijn de bestemming verder op de lijn naar boven gezet.... richting Schiphol...en inderdaad naarmate we Schiphol naderden hoe hoger het signaal werd. Hup, van die snelweg af. Eerst aan de voorzijde van Schiphol rondgekeken en een auto van de Mareschausse op sleeptouw genomen. Gingen wij rechts, dan gingen zijn recht, gingen wij links, dan gingen zij links... draaiden wij een rondje om te peilen....nee....ze draaiden niet mee ;) Gelukkig werd hun aandacht getrokken door een dronken persoon die over de weg heen zwalkte en die zij wel eens even zouden \"helpen\". Ondertussen erachter gekomen dat ze niet aan deze zijde zouden staan maar aan de andere kant. TamTam erbij en koers gezet naar een weggetje achter de landingsbanen....en daar hun ook gevonden... op een vliegtuigspotters parkeerplaats.... VERHARD en NORMAAL te bereiken!!! Geen rijplaten, lieren, of Chinooks nodig :D :!: :!: :!:

Na een lekkere tosti wilden we de AZV nog gaan bezoeken maar nergens was een signaaltje te horen... dus maar terug naar het Brabantseland. We maren met iets meer dan een uur bij de RDV aangekomen, weer eens een vroegertje dus.... Ik heb mijn dosis vosjes wel gehad voor dit weekeinde... op naar het volgende weekend. In FRIESLAND!

Stekkie van de tos... euhm RDV....

Volgende keer mag jij hem eens schrijven Deawoo Lanos!.... :wink:


Afbeelding
Bimmer
 

Berichtdoor Johanh2o » 11 maart 2007, 13:32

zeer zeer mooi verslag .


bedankt he :lol:

volgende doen wij :)

ohja en bimmer we waren thuis in 19 minuten en 53 seconde :lol: :lol:
Johanh2o
 

Berichtdoor Bimmer » 11 maart 2007, 18:06

19 minuten... en bla, bla, bla.... :D

Wij reden er iets meer dan een uur over... niet eens op gelet eigenlijk...

Maar daar hou ik jullie aan, volgende is voor jullie... ;)
Bimmer
 

Berichtdoor Johanh2o » 11 maart 2007, 18:12

komt voor elkaar
Johanh2o
 


Keer terug naar Rotterdamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron