RDV 14 04 07

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

RDV 14 04 07

Berichtdoor Bimmer » 15 apr 2007, 05:08

Heel de dag bezig geweest... had veel te doen en kon niet eens van het mooie weer genieten :(

Rond half negen had ik het wel zo'n beetje gehad en maakte mijn wagen maar eens \"vos klaar\". Na een korte stop bij de pomp voor wat drinken, richting Rotterdam gereden om de RDV maar weer eens te gaan rijden, het was tenslotte al lang geleden dat ik dat gedaan had.

Ruim op tijd (22:30u) in de Spaanse aanwezig om op die piep te wachten. In dus tussentijd nog een beetje aan het vogelen geweest met mijn antenne. Maar eindelijk was het 23u en de piep ging erin. Deze keer niet vooraf gegaan door het tijdsignaal wat betekende dat Richard zelf niet stond. Mijn vermoeden werd al snel bevestigd want de vos klonk niet naar de RDV maar naar de Ronde Venen. Maakt allemaal niets uit als er maar een mooi signaaltje stond... en dat stond er! :D

Enkele piepen gedraaid om toch maar zeker van de richting te zijn en uiteindelijk als bestemming Alphen aan den Rijn in de TamTam ingegeven. Op mijn dooie gemakje ben ik die kant uit gereden. Eenmaal aan de rand van Alphen werd al snel duidelijk dat het iets verder zou zijn. Op een Industrie terreintje nog een peiling gedaan en die wees richting dat gekke water daar in de buurt. Door een ongelukkige afslag richting Ter Aar gegaan en daar nog maar eens draaien. Hup de polders in.. Op een lange saaie weg waar geen einde aan leek te komen klom de meter enkele S-punten en zolang die meter bijft stijgen blijf ik die weg volgen. Uiteindelijk op Locaal gezet en ook zo steeg het signaal. op enkele twijfelachtihge kruisinkjes nog even snel peilen of ik toevallig moes afslaan maar dit was niet het gaval. Doorrijden... en net op het moment dat ik midden op een kruispunt nogmaal wilde draaien zag ik de Bus van de Vos.

En ja, ik was dus als eerste binnen (1 minuut over 12) op de voet gevogd door Bas (DIVR) die van een andere kant kwam binnenrijden. Na nog even wat gepraat te hebben ging ik weer richting Breda.

Ronde Venen, bedankt voor de piep en tot een volgende keer...

En hier stonden ze dus vanavond te piepen...

Afbeelding
Bimmer
 

Berichtdoor Thijs » 15 apr 2007, 07:39

Ah vandaar dat je belde. Hellaas ik lag al op 1 oor.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Bimmer » 15 apr 2007, 10:30

Sorry, daar had ik dus geen idee van :oops:
Bimmer
 

Berichtdoor Thijs » 15 apr 2007, 12:00

Maakt niet uit. Moet ik hem gewoon uit zetten.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4477
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.


Keer terug naar Rotterdamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast