Schiedamse Vos 05-05-07

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Schiedamse Vos 05-05-07

Berichtdoor Royaldust » 06 mei 2007, 17:22

Het was weer zaterdag en dus weer tijd voor de Schiedamse Vos!
Dus ik ben bij Duckmen ingestapt en we zijn gaan rijden.

Na een eerste peiling in Hellevoetsluis wees de peiling richting vlaardingen/Schiedam zijn we via de Groene Kruisweg richting Spijkenisse gereden voor een 2e peiling.
Via de A15 en de A4 zijn we richting de Spaanse Polder gereden voor een nieuw peiling.
De peiling wees richting Bleiswijk en Zevenhuizen.
Bij Bleiswijk was het signaal weer hoog en beslotem maar eens aan het einde te kijken. Wetende dat daar de Rottemeren zijn en veel water dus....

En jawel hoor bijn de rottemeren aangekomen bij het water wezen draaien en de vos stond weer duidelijk aan de overkant!
Via de TomStom de route ingevoerd, bleek dat we 13 km :!: om mochten rijden!

Eenmaal aan de andere kant werden we door de vos opgewacht.
Royaldust
 

Berichtdoor Royaldust » 06 mei 2007, 17:24

Afbveelding van de Stek:

Afbeelding
Royaldust
 

Berichtdoor tuinhuis » 07 mei 2007, 14:24

De vos was te horen bij \"De Mijlpaal\" in Hernen. hij kwam binnen met een modulatie van 2 en een signaal van 0.1 of iets dergelijks. Ik wou hem nog gaan rijden, maar ik had een verkeerde pijling gedaan (ook geen externe S-Meter).

Daardoor was ik richting eindhoven en shertogenbosch gereden. Na 100 KM te hebben gereden ben ik omgedraaid en terug gegaan naar het punt waar ik hem voor het eerst hoorde.

Bij Nijmegen in de buurt kwam hij goed binnen (modulatie 5 en signaal 3) Dus hij stond behoorlijk te vonken.

En ik dacht eerst dat ik goed reed omdat ik tussen de bomen reed (dacht dat ik daardoor minder signaal ontving, maargoed.

Tijdens het eerste draai rondje had ik ook een gebouw in de goede richting staan (check google maps tunnelpad 3 in hernen.)
tuinhuis
 

Berichtdoor Remco Rozenburg » 07 mei 2007, 14:34

WTF...was hij daar nog te horen joh??? Da's helemaal niet verkeerd! Volgens mij stond hij toch met niet zo gek veel vermogen, maar ik kan me vergissen :) jammer dat je een verkeerde peiling hebt gemaakt :roll:

We kwamen hier zaterdag als eersten binnenrollen, rond 21.15 - 21.30 gok ik...hij had zichzelf leuk verschanst in de bosjes, je moest óf het fietspad op met de auto, of even parkeren op een nabij gelegen parkeerplaats en een klein stukje wandelen.
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Berichtdoor tuinhuis » 07 mei 2007, 16:34

Ik hoorde hem wel laat in de avond (nadat de normale gesprekken waren geëindigt) en dan was het alsnog met de squelsch helemaal dicht zodat ik bijna doof werdt van al het geruis.

Maar het was nog wel te horen ;)
tuinhuis
 


Keer terug naar Schiedamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast