Schiedamse Vos 12-05-07

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Schiedamse Vos 12-05-07

Berichtdoor Remco Rozenburg » 13 mei 2007, 14:01

Bij deze een kort (reis-)verslag van de Schiedamse Vos, 12 mei 2007. We waren weer eens wat later gestart vanuit Rozenburg, met de stiekeme hoop dat de vos eens aan onze kant zou staan (Europoort / Botlek / Voorne Putten), maar de eerste peiling wees al snel richting Maassluis / Maasland.

Via A15 / A4 / A20 naar Maasland gereden, we peilden verder, richting Delft of misschien zelfs Zoetermeer...helemaal binnendoor naar Delft gereden waar het signaal vlot omhoog kroop. Vervolgens via Nootdorp bij de Dobbeplas terecht gekomen, hier stond hij niet, we moesten toch aan de andere kant zijn. Via Pijnacker en Delfgauw reden we het recreatiegebied \"Delftse Hout\" binnen. Michel en zijn collega-vossen hadden zich heel goed verschanst achter een grasveld tussen de bomen en bosjes....een erg mooie stek.

Normaal gesproken starten wij vanaf de Spaanse Polder, ik vermoed dat we dan wel een heel stuk eerder waren binnengereden, we kwamen nu rond 21.15 / 21.30 binnen, Richard RDV en Barabazz stonden er al en vertrokken naar de stek van de RDV voor die avond, ook ergens in de buurt van Delft zoals ik begreep.

Hieronder nog een Google Earth Impressie, ik geloof dat het hier ongeveer was:

Afbeelding
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Keer terug naar Schiedamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast