Schiedamse Vos 26-05-07

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Schiedamse Vos 26-05-07

Berichtdoor Remco Rozenburg » 27 mei 2007, 12:45

Dit keer wederom gestart vanaf de Spaanse Polder, alwaar medevossers Bimmer en Dennie (D&W Vos) ook hun startpunt hadden.

Het signaal kwam om een paar minuten over 8 de lucht in...al meteen een S9! Eerste peiling wees richting de havens van Schiedam/Vlaardingen, of toch naar de andere kant: Spijkenisse.

Aangezien het eerste signaal toch vrij hard was besloten we om toch eerst aan de kant van Schiedam te blijven, maar al gauw bleek dat we toch richting Spijkenisse moesten, door de Beneluxtunnel.

Bij Spijkenisse/Hoogvliet bleven we rondjes rijden rondom de Spijkenissebrug, waar het signaal toch wel hééél erg hard was. Michel had zich weer eens verschanst in een bosje, waar je niet (legaal) met de auto kon komen, na eerst de auto te hebben geparkeerd en een kleine boswandeling te hebben gemaakt stonden Michel en Dennie met hun auto's langs het water. Een mooie stek weer! Dennie, Richard en Steef waren ons voor, toen wij wegreden kwamen we Aad (Duckmen) tegen, die dus ook het juiste spoor had gevonden.

Hier nog een Google Earth plaatje:

Afbeelding
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Berichtdoor Bimmer » 27 mei 2007, 13:09

Onder het mom van: \"ik wil rijdend binnen kunnen komen\", ben ik dus niet naar de vos toe gegaan. Al redelijk snel ter plaatse maar na te horen te hebben gekregen van Dennie dat het niet zo prettig binnen rijden was (je moest een stoepje op wat ietwat omhoog liep) ben ik omgedraaid en naar de MC van Hoogvliet gereden om op de RDV te wachten.
Bimmer
 


Keer terug naar Schiedamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron