Schiedamse Vos 16-06-2007 Drama!!!!

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Schiedamse Vos 16-06-2007 Drama!!!!

Berichtdoor Thijs » 17 jun 2007, 03:23

Vanavond in uit totale vervelening zat ik de kanaaltjes rond te draaien. Waar ik op kanaaltje 2 met een goede S9 de Schiedamse opving. Ik was al van plan de RDV te rijden dus vlug besloten vast op pad te gaan.

Wat aan de late kant 21.15 uur op weg voor de schiedamse vos. 1e peiling richting Gouda dus vlug de N11 op.
Bij Gouda vlug het volgende rondje en door naar zoetermeer.

Maar onderweg naar Zoetermeer stond de naald al strak in de hoek. Dus vlug de snel weg af. Na wat heen en weer gerij om toch ergens goed te kunnen pijlen. Het industrie terein bij bleiswijk op. Daar zag ik de antenne al langs de snel weg staan. Even bij de vos gechecked of hij illegaal stond (iuk had alleen een fietspad gezien die kant op)

Aangezien dit het geval was vlug het fietspad op. M'n auto leek toen al wat in te houden. Toen ik m'n auto wilde toen al; niet best meer de berm in wilde sturen maar door Michel gevraagd werd nog een stukje door te rijden. Wilde m'n 205je nauwlijks meer en kwam de rook uit m'n rechter wielkast.,

Na een chack van de plaatselijke vossende handige man de conclusie dat de rem vast zat. Dus wiel eraf (ergt fijn die hete bouten in je handen :? )

Met een hoop zeer gewaardere hulp van de andere vossers/vossen de weer remklauw weer los.
Bimmer is vervolgens achter m'n aan gereden om te checken dat alles goed zou gaan.

Daar aangekomen kwam hij met het fantastische voorstel bij hem in te stappen voor de RDV. Dus vlug het smeer van me handen gewassen en door die kant op. Na even op de basis geluisterd te hebben wat de RDV deed. (ook al een goede S9 :D )

Stek van de Schiedamse vos van vanavond:
Afbeelding Afbeelding
Dus ondanks dat ik met een half uur binnen was toch nog een drama avondje vossen.
Iedereen die me geholpen heeft bedankt :!: :!:
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Keer terug naar Schiedamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten