Schiedamse Vos 18-08-07

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Schiedamse Vos 18-08-07

Berichtdoor Remco Rozenburg » 20 aug 2007, 09:20

\"Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken\"

Een opmerking die ook voor de SDV wel op gaat, de stekken worden steeds gekker, zo lijkt het :D

Tegen alle verwachting in peilden we ditmaal wéér richting Ridderkerk/HI Ambacht/Alblasserdam. Rond een uur of 20.30 zaten we zo'n beetje op z'n lip, het signaal was lokaal al een dikke S7 op de George, kenners weten dat je dan al bijna binnen bent :)

We reden een parkje in met wat parkeerplaatsen en fiets- / wandelpaden, her en der stonden wat paaltjes los dus met m'n gepoetste bolide door de bossen gecrossed, over paadjes gereden waar we eigenlijk niet mochten komen maar geen vos te bekennen...hoe kon het toch, inmiddels hadden meer vossers het parkje gevonden en reed iedereen daar rondjes.

Uiteindelijk, met wat hulp, toch binnengekomen. Michel had zich verschanst in het park, in de bosjes op een donker paadje. Heel mooie stek maar niet op een legale manier binnen te komen, we parkeerden de auto op een nabij gelegen parkeerplaats en hebben het laatste stukje gelopen.

Later op de avond werd het spannend aangezien je niet tussen 22.00u en 7.00u in het park mocht zijn, van een afstandje zagen we een politiewagen op de parkeerplaats rijden welke bij onze auto's bleef staan :? Het duurde lang voordat 'ie eindelijk wegreed, hopelijk krijgen we geen bekeuring :(

Hier nog een paar Google Maps Impressies

Afbeelding

Afbeelding

We zijn rond 22.30 vertrokken om naar huis te gaan en om, van een afstandje, nog even naar het vuurwerk van Scheveningen te kijken vanaf de heuvel op de landtong in Rozenburg.
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Berichtdoor Bimmer » 20 aug 2007, 18:49

En nu maar \"wachten\" op een eventuele acceptgiro in de bus :evil:
Bimmer
 

Berichtdoor Remco Rozenburg » 20 aug 2007, 19:02

Ik hoop het niet, weet niet hoe \"naaierig\" ze daar zijn....idd afwachten maar. :cry:
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Berichtdoor duckmen » 20 aug 2007, 19:55

laten we het goeden hopen dat er niks in de brievenbus komt van het cjib te leeuwarden
duckmen
 

Berichtdoor groene seat » 20 aug 2007, 20:56

cjib vergeet niemand (als nu de politie maar in een goeie bui is geweest ) vergeet niet bij een bekeuring van deze aard moet hij met de hand uitgeschreven worden. Heb het even terug gevraagd bij eentje van de politie. het zit namelijk zo jullie mochten het park/bos niet betreden maar wel de parking daar van. de parking is altijd openbare parkeerplaats en mag je gewoon 24 uur per dag staan of je nou aan het vossen bent of iets anders (camperen mag nou net niet) :D
groene seat
 

Berichtdoor RFKANGOO » 21 aug 2007, 21:04

zowiezo vraag ik mij af of zo'n bord wel rechtsgeldig is
ik ben het niet tegengekomen tijdens mijn theorie lessen

ik weet bijna wel zeker dat er geen bekeuring zal komen
ze hebben alleen staan kijken omdat het verdacht is dat er 2 \"warme\" auto's op een verlaten parkeerplaats staan en er verder niemand te bekennen is
maar zolang die 2 auto's niet als gestolen staan opgegeven en er verder ook geen gekke dingen gevonden worden daar de komende dagen zul je hier niks van horen

hoogstwaarschijnlijk is er een melding geweest waar ze op af gaan of is het een plek voor hangjongeren waar ze vaker komen kijken

gewoon niks aan de hand dus :wink:
RFKANGOO
 

Berichtdoor Remco Rozenburg » 31 aug 2007, 18:34

Nou....ik had vandaag een envelop van het CJIB hoor, een verkeersovertreding gepleegd op zaterdagavond 18 augustus om 20.07u :x

Maar.....dus niet voor het parkeren 8)

De trajectcontrole op de A20 bij Rotterdam werkt dus blijkbaar, ik rij daar meestal 90/95, heb nu dus een bekeuring voor 88km/h, 17 EUR

Gvd, waarom altijd zo'n haast met vossen hahahaha :P
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg


Keer terug naar Schiedamsevos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron