VoorneVos 11-07-2008

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

VoorneVos 11-07-2008

Berichtdoor Remco Rozenburg » 12 jul 2008, 00:34

In één woord: drama (voor ons dan). We startten vanuit Brielle, tegelijkertijd met Bimmer...het begon eigenlijk meteen al met een S9 op de meter van de George! Kenners weten dat je dan toch al flink in de buurt moet zijn, dat dachten wij dus ook. Na wat rondjes in en om Brielle te hebben gereden besloten we het maar verder op te zoeken: Brielse Maas....OOK niets! Potverdrie, de Maasvlakte dan? Nog verder??? Nou dan moet 'ie op Rozenburg staan; de Landtong is een uitgestrekte doodloper van een kilometer of 9 tussen 2 grote wateren in.

Aangekomen op die Landtong draaiden we nog eens wat, twijfel twijfel, nog even doorrijden en voordat we tot de conclusie kwamen dat hij in Hoek van Holland stond werden we voorbij gesjeesd door Dennie & Michel (D&W Vos), zij waren zojuist tot dezelfde conclusie gekomen. We konden de pont richting Maassluis nog halen maar moesten wel even doortrappen (zie de snelheid @ Trackr) :wink:

Uiteindelijk kwamen we rond 22.10 aankakken bij de vos, op welke positie we zijn geëindigd weet ik niet, maar ik gok 5e of 6e. Na ons kwamen Michel (Schiedamse Vos) en rijder uit Hellevoetsluis (Hugo?) nog binnen, de laatste rijder stond aan de overkant en heeft zich (geheel terecht) afgemeld.

Hier nog een linkje naar Trackr, de route die wij hebben gereden :oops: :oops:
http://www.trackr.nl/user/rvarkelen/gk5yx6md/

En hier nog een fotootje van Ben & Chris (oude Spijkenisse Vos), die kwamen als eerste aan!
http://www.mobypicture.com/index.php?cm ... mgid=37362

Waarom we nou zo snel al een S9 op de George hadden is me een raadsel, misschien rare condities ofzo, heb het nog niet eerder meegemaakt :?:
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Re: VoorneVos 11-07-2008

Berichtdoor duckmen » 12 jul 2008, 14:24

Hé remco.

je heb gisteren een aardige slinger gemaakt om bij de vos uit te komen!

wel leuk dat je dat zo bij kan houden is dat met iedere telefoon te doen of niet?

groetjes en toto de volgende vos die zal starten om 21:00 uur
duckmen
 


Keer terug naar Voorne vos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast