VoorneVos 08-08-2008

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

VoorneVos 08-08-2008

Berichtdoor Remco Rozenburg » 09 aug 2008, 10:01

Deze vrijdag was het weer zover, de Voorne Vos van augustus.
Zoals normaal startten we vanaf Brielle, het signaaltje was redelijk constant en wees richting Spijkenisse of daarachter (Hoekse Waard). We namen de gok en doken direct de A15 op om via de A29 naar Barendrecht te rijden, onderweg kwamen we Roy (Royaldust) tegen die daar blijkbaar hetzelfde over dacht :)

Bij Rhoon zijn we even van de weg afgedoken om een rondje te draaien, we gingen nog steeds goed. Bij Barendrecht aangekomen hadden we vlak voor de Heijnenoordtunnel een dikke S9 op de bak staan, dat gaat goed!!! Eenmaal de tunnel uit was daar niet veel meer van over, een S3 / S4, we besloten om te keren en aan de kant van Barendrecht / Heerjansdam langs de Oude Maas te gaan zoeken. Je hebt hier zo'n recreatiegebied en daar zijn best wat beruchte vosstekken. Na 30/45 minuten aan de verkeerde kant van het water te hebben gezocht beseften we ons dat we waren gefopt, hij staat altijd aan de overkant :oops:

Daar aangekomen reden we nabij Puttershoek over een doorgaand landweggetje, de meter liep hard op en bij een bosje was het echt raak, maar geen vos te bekennen. De vos was (met zijn 4x4) het bos ingereden en stond een meter of 300 diep in een pad, niet te zien vanaf de weg, maar vanaf de vos zag je wel iedereen om je heen rijden :P Schitterende stek waar we met de Spijkenisse vos een jaar of wat geleden ook weleens hebben gestaan, erg leuk.

We kwamen als 2e binnenrijden, Royaldust was ons voor. Ik neem aan dat Aart van de Voorne Vos (Duckmen) nog wel even een scorelijstje zal neerzetten, er zijn volgens mij 9 of 10 auto's binnen komen rijden dus het was een goed avondje ;) Volgens mij stonden we hier ergens, al kan ik er een paar meter naast zitten:

http://www.vanarkelen.eu/vos/voornevos_08_08_2008-klein.jpg

http://www.vanarkelen.eu/vos/voornevos_08_08_2008-2-klein.jpg

Iedereen weer bedankt!
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Re: VoorneVos 08-08-2008

Berichtdoor Johanh2o » 09 aug 2008, 11:24

en een s1 in sassenheim dus das niet gek :lol: :lol:
Johanh2o
 


Keer terug naar Voorne vos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast