Voorne Vos 09 03 07

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Voorne Vos 09 03 07

Berichtdoor Bimmer » 10 maart 2007, 02:04

Vandaag ging weer van alles mis... met als eindresultaat dat ik niet op tijd kon vertrekken voor de Voorne vos van vanavond.

Half acht begonnen met de auto op te tuigen en snel nog even langs de pomp voor wat drinken onderweg. Even TamTam pakken en op de ruit plak.... hmmmm.... vergeten.... het steuntje.... Weer terug naar huis... Thuis maar gelijk antennes gewisseld want daar zou ik toch geen rijd meer voor hebben. Snel op weg naar Spijkenisse, of tenminste proberen er in de buurt te komen voor half negen. Met een beetje duwen op de snelweg toch nog iets voor half negen een parkeerplaats aan de A16 kunnen bereiken, ter hoogte van Hedrik-Ido-Ambacht. Om half 9 was de piep er en kon ik er draaien... een 0,5 op de meter.... niet veel maar genoeg om koers te zetten riching Hellevoetsluis.... Hup Bak zacht en radio aan....

Ter hoogte van Pernis begon het signaal wat beter te worden maar had ik weer last van de storing van de omgeving... vrolijk doorrijden want het signaal klom nog steeds. Een stuk nadat ik de Botlektunnel gepasseerd was en op de N57 terecht ben gekomen nog maar eens een peiling gedaan bij een benzinepomp. Na deze peiling de bestemming gewijzigd in Rockanje.... vrolijk de TamTam volgen... Na van de N57 afgedraaid te zijn kwam ik Remco nog tegen die zijn rondje draaide op een carpool. Na wat rijden in Rockanje \"centrum\" uitgekomen en daar kwam ik Dennie ook nog eens tegen. Na een verkeerde straat ingereden te hebben gekeerd en de \"andere\" parallellopende straat ingereden. Meter steeg mooi snel.... en een paar meter verder kon ik binnenrijden bij de Voorne vos. Ze stonden net onder Rockanje....

Heb in me uppie niet echt verkeerd gereden, gezien ik aan de A16 gestart ben... ongeveer gelijk binnengereden met rijders die dichterbij stonden ;) (en nee Dennie, ik rij niet hard...)

plaatje om het geheel weer compleet te maken....

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Bimmer op 11 maart 2007, 12:59, in totaal 1 keer bewerkt.
Bimmer
 

Berichtdoor duckmen » 10 maart 2007, 12:10

bimmer weer bedankt voor het rijden .

en hoe vond je het singaaltje?
duckmen
 

Berichtdoor Bimmer » 10 maart 2007, 13:32

Super signaaltje! Zoals ik al zei, bij Hendrik I Ambacht te horen, met de antenne omlaag... Mooi strak en stabiel, geen schommelingen. Vooral zo doorgaan... 8)
Bimmer
 

Berichtdoor duckmen » 10 maart 2007, 13:48

we gaan ook zeker door .

bedankt en tot een vrijdag .
duckmen
 

Berichtdoor zwarte draak en lady » 11 maart 2007, 10:45

ja het signaaltje was goed te horen in 7bergen en aart ik heb nog met jou gemoduleerd op die afstand dus dat ging wel goed s5.....s6 op de rondstraler op dak en de volgende keer rj ik wel mee maar als ik jarig ben en er bier voor me koud staat gaat ik niet rijden maar goed tot de volgende keer .......maar dordrecht stond ook te piepen :? op kanaal 6 ..........maar zachter signaal dan wat jullie hadden
zwarte draak en lady
 

Berichtdoor duckmen » 11 maart 2007, 13:50

nog van harte gefeliciteerd .

het moduleren ging inderdaad goed het was namelijk voor het eerst dat ik me nieuwe spullen aan zon lange test onderwierp.
nieuwe bak nieuwe lineare dus ja hoe houd het zich als je een hele avond staat te piepen op de accu

dus vrijdag bij dennie hebben we gebak??


groeten en tot vrijdag
duckmen
 


Keer terug naar Voorne vos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast