ZOZvos: 24-09-2007

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

ZOZvos: 24-09-2007

Berichtdoor Thijs » 28 sep 2007, 14:19

Vorige week was het drama met de peil spriet dus afgelopen maandag heb ik gewoon op de antenne op het dak gereden. En dat ging lang nog niet gek.

Ik begon de jacht weer op m'n vertrouwde draaipunt bij Hazerswoude Rijndijk.

Meteen bij aanvang had ik al een sje9 op de meter dus dat ging lekker.
Na de nodige extra rondjes (ik vertouw het nog niet zo na vorige week :oops:)

Bij de volgende afslag vlug nog wat rondjes op het industrie terein (ik peil meestal de 1e keer de verkeerde kant op :shock: ) voor de zekerheid maar ik peilde nog steeds over leiden.

Dus verder de N11 op :shock: bij leiden weer het industrie gebied voor het volgende rondje. Maar dat heb ik maar overgeslagen omdat alle knoppen daar al dicht mogen.

Na wat getoer door een nieuwe woonwijk al daar (en wat geploeg over het onverhard wat natuurlijk nergens voor nodig was :evil: )
na 20min piepen koffie bij de vos. :D

Erg goed voor m'n ego ook eens eerste te zijn 8)
Deawoolanos zou niet rijden maar kreeg genoeg jeuk van m'n SMSje om toch maar even te komen kijken.

Barrabazz stond tegen een bussluis waardoor verschillende niet \"binnenkwamen\" rijden maar vanaf de andere kant kwamen lopen.
Alleen deawoonlanos kwam vanaf de andere kant van de sluis toch binnen rijden.... Met vriendinnetje op d'r sloffen...
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re: ZOZvos: 24-09-2007

Berichtdoor motardke » 07 sep 2008, 16:42

Hallo,zit met probleem kan je miss helpe?
Kan ontvange maar als ik uitzend dan horen ze mij niet of zeer slecht bak is nagekeken en is inorde wat moet ik doen om dit op te lossen?
motardke
 


Keer terug naar ZOZvos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast