ZOZvos: 23-04-2007

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

ZOZvos: 23-04-2007

Berichtdoor Thijs » 24 apr 2007, 00:40

Vanavond dus maar weer eens de ZOZvos gedaan. Helaas weer alleen.

Vanmiddag had ik de Albrecht AE5090 en wat andere rommel in de auto gehangen dus het was tijd om de boel te testen. Maar.... inderdaad daar gaan we weer :oops: Alle ontvangen audio klonk vervormd. Gelukkig was de ontvangst wel in orde de ondanks dat het geluid waardeloos was kon er wel gejaagd worden.

IK was iets wat laat van uit en het signaaltje zat er al in toen ik richting draaipunt reed. net van huis op de brug waar de ZOZvos een paar weken onderstond al 30+ op de meter!. Dus terug en achter m''n huis vlug een rondje.

Ik ging er nog van uit dat de ZOZvos vlak bijstond dus vlug door naar een parkeerplaats langs het water achter de flat waarin ik woon (mooi vosstekkie). Maar daar stond niks. Het volgende rondje daar wees al snel richting Leiden.

VLug binnen door naar leidendorp gereden. Waar het signaal ook lokaal flink op liep. Na wat gedwaal door een woonwijk en wat heen en weer gedoe over het bruggetje. (ja ik raak de klutssnel kwijt als ik water tegen kom. Want welke kant is de andere kant :?: :D )
Na wat gekronkel mocht ik nou wel bij die volkstuintjes komen= Met iets meerd an een uur op de klok vond ik de ZOZvos net naast de volkstuintjes.

Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Keer terug naar ZOZvos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast