ZOZvos: 13-11-2006

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

ZOZvos: 13-11-2006

Berichtdoor Thijs » 14 nov 2006, 22:09

Aangezien het me altijd wel ergens tegen zit was dat natuurlijk ook vanavond het geval.
Na vorige week omgekeerd te zijn met een kabelbreuk die het pijloen onmogenlijk maakte.
Moest ik vanavond maar met een noodoplossing rijden (Team hunter kleefvoet antenne) nou heb ik de deze antenne wel vaker gebruikt dus ik ging er van uit dat dit zou werken.
Tot mijn stome verbazing wilde de externe meter vervolgens niet meer. :x Jammer genoeg had ik niet genoeg tijd om alles grondig na te lopen maar alles ziet er normaal uit. (anders had ik de kabel met de breuk wel vervangen! :D )

Dus ook deze vos maar op de leds van de bak gedaan. signaaltje in Alphen was netjes toen de piep er in ging (Sje 7) en bij Leiden al ging de meter al richting de 9 :!:

Op het geluid en het gevoel 1 afslaagje richting den haag gereden waar het signaal een volle 9 was :!:
Na in eerste instantie Leiden in gereden te zijn maar waar het singaal terug liep terug gereden naar de afslag en het daar aan gelegen recreatie gebied de Vlietlanden. Na hier rond getoerd te hebben en menig stelletje en dealer te hebben verstoord met het groot licht van de kleine swift :twisted: .

Nadat ik hier bijna elk weggetje en parkeer tereintje gehad gaf Barrabazz
de hint weg dat hij dit keer gewoon in een woonwijk stond en dat we het niet op modderpaadjes moesten zoeken. Ik ben vervolgens maar een 30 min gaan rond toeren door de omliggende wijken zonder dat het signaal verbeterde en eerder verslechterde. Maar de vos had toch echt geroepen dat ik gezien was :!: Koppig als ik ben had ik me helemaal vast gebeten in de gedachte dat het HIER dan toch echt ergens moest zijn :!: :?

Na een uur en een kwartier piepen maakte Barrabazz
bekend dat hij op het grond gebeid leidschendam stond :!: :shock: :( Toch no0g een kilometer of 8 tuffen van waar ik stond :x

Na vlug naar Leidschendamgereden te zijn ging het meteen weer goed. Met een beetje meer geluk dan wijsheid kwam ik in het oude centrum van Leidschendam.

Na daar een keer of 8 het zelfde blokje gtereden te hebben. zag ik tot mijn stommer verbazing een zijstraatje wat ik blijkbaar al een keer of wat gemist had. Na het 9e blokje (er zat verkeer achter me dus ik kon niet terug. Dan toch nog binnen gereden bij de ZOZvos.
Der Zozvos stond bij en in Jongerencentrum Dormibella.
Laatst bijgewerkt door Thijs op 13 maart 2007, 13:23, in totaal 2 keer bewerkt.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Bimmer » 15 nov 2006, 00:58

Leuk verslag Thijs... mag je vaker doen... :)
Bimmer
 

Berichtdoor hullepim » 15 nov 2006, 09:35

Is het niet een idee om dit voor iedere gereden vos te doen?
De laatste tijd worden er door de vossen helaas geen verslagen online gezet. Dus als Thijs en ik een vos gereden hebben, maar ook bimmer of Tincu. Misschien krijgen we dan nog meer mensen hier.
hullepim
 

Berichtdoor Bimmer » 15 nov 2006, 13:29

ik \"probeer\" van elke gereden vosje al een paar letters neer te zetten incl. een Google Earth plaatje van waar de vos stond...
Bimmer
 

Berichtdoor Thijs » 15 nov 2006, 13:50

incl. een Google Earth plaatje van waar de vos stond...


Ik heb gister dan ook in navolging van jou posts naar google earth zitten staren om de stek terug te vinden maaar ik kwam er niet uit.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Bimmer » 15 nov 2006, 14:43

Zou dit misschien de plek kunnen zijn?

Afbeelding

Even gezocht naar het adres van het jongerencentrum...
Bimmer
 

Berichtdoor Thijs » 15 nov 2006, 14:49

inderdaad daarwas het. ik moet me blijkbaar nog iets meer in google earth verdiepen
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Re:

Berichtdoor Tincu » 15 nov 2006, 16:37

hullepim schreef:De laatste tijd worden er door de vossen helaas geen verslagen online gezet.


Op onze site komt altijd wel een verslag, ik zal bij een volgende jacht van ons het verslag ook op het forum plaatsen.
Miss Mini achter de knopjes!

Elke laatste zaterdag van de maand: vossenjacht van de Noordse Vos

Kijk, gewone (draadgebonden) telegrafie kun je beschouwen als een heel lange kat. Je trekt aan z'n staart in New York en ze gaat miauwen in Los Angeles. Begrijp je dit? Welnu, radio werkt net zo; je verzendt signalen hier, en ze ontvangen ze verderop. Het enige verschil is dat er geen kat is.

Albert Einstein
Avatar gebruiker
Tincu
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 724
Geregistreerd: 12 jan 2005, 10:45
Woonplaats: Zuid Friesland


Keer terug naar ZOZvos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron