ZOZvos: 11-03-2007

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

ZOZvos: 11-03-2007

Berichtdoor Thijs » 13 maart 2007, 02:58

Na een middagje klussen aan m'n 205je was deze vos klaar voor de avond. Jammer genoeg kon Pim niet mee vanavond :roll: Dus na wat asistentie met het afregelen van de meter scheiden onze wegen weer.

Iets later op pad dan gepand en een piep die er wat vroeger in zat dan normaal niet meer door gereden naar m'n normale normale draaipunt. Dus het eerste rondje maar weer eens gedraaid op een beproefde en afgekeurde plek (een hoop bebouwing om het signaal te verstroren)

Na de eerste peiling op richting Leiden. Daar wat gedraai en gedraai omdat er vreeemde dingen gebeurde :shock: . Bas Zozvos kwam uit op het kanaal S9 maar ook Rob (die zich uit kwam als de ZOZvos S8) Welke signaal te peilen want hier klopte iets niet!
Dit probleem loste zichzelf vanzelf op toen Bas minder van zichzelf liet horen in de loop van de tijd :!:
Ondanks dat het signaal iets terug was gelopen op de N11 toch maar door gereden naar Den Haag. En van daar dooor naar Delft :!: :shock:
Daar was het wel duidelijk dat ik om er signaal heen reed (er veranderde weinig)
Van uit delft dan toch maar binnen door naar Zoetermeer (ik moet toch eens gewoon in Zoetermeer gaan starten :D )

Daar liep het signaal dan ook op :!: Van uit zoetermeer ging het lekker signaaltje liep lekker op en ik raakte uiteindelijk verzeilde in een woonwijk met allemaal dure auto''s langs de kant (een uitdaging in een andere auto zonder stuurbekrachtiging bij elk rondje :D )

Ondanks dat de Vos me voorzag met de nodige tips en hij mij sterk binnen kreeg hem niet gevonden.
M'n kaart is met swift en al in de schreder gegaan :oops: en m'n pda had iets te lang geen stroom gehad dus zelfs het doorgeven van de straat bracht mij niet bij de vos.

Maar.... m'n vermoede was juist en er moest nog een signaaltje gepeild worden vanavond. Dus na omgeschakeld te zijn naar kanaaltje 10 op naar vosje 2 van vanavond.

Na wat gedraai in de wijk waar ik al even klem zat. liep het toch al stevige signaal van Bas dan ook snel op. Na wat omzwervingen zat ik langs de snel weg vlak bij het station op een sfgesloten weg. Maar peilde over de A12 ik had toch al het vermoeden naar de parkeerplaats te moeten waar de ZOZvos vorig jaar z'n prijs uitreiking hield.

Maar.... daar aangekomen en na contact met de vos moest ik toch aan de andere kant zijn :!: (Maar dat is altijd zo he :!: :lol: )
Na aan de andere kant van de A12 toch weer in de zelfde woonwijk verzeild te zijn geraakt uit eindelijk met een boogje in de juiste wijk gaan draaien.

En toen ik dacht hier rechts kan ik mooi even draaien stond links de Zozvos :!:

Niet echt een succes dus. Maar de spullen werken geen storingen als in m'n vorige auto :!: Dus wat dat betreft experiment geslaagd :!: Maar nu nog even leren vossen :!: :wink:
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Thijs » 13 maart 2007, 03:16

Aangezien ik na 'm'n overleden moederboard :cry: google earth nog niet geinstaleerd heb even geen plaatjes :oops:
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Barrabazz » 15 maart 2007, 21:40

Leuk Hehhhh !!!!

Dit wilde ik al zooooo lang doen (wbt de brug)

Vos 1 stond met een kleefvoet, 105 mtr kabel en rob met een nieuwe (niet herkenbare) auto Bovenop de nieuwe witte fietsbrug bij zoetermeer afrit bij de mandelabrug

Vos 2 stond met 25 buizen midden in een woonwijk langs de A12 vlak naast de opblaasbare tennishal

en de meeste van jullie zijn er lekker allemaal ingestonken gna gna ngna
Barrabazz
 


Keer terug naar ZOZvos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast