ZOZvos: 09-04-2007 [Bimmer]

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

ZOZvos: 09-04-2007 [Bimmer]

Berichtdoor Bimmer » 10 apr 2007, 00:37

Tweede paasdag, morgen middagdienst, verveling... de ingredieenten om een vosje te rijden.

Omdat ik niet zeker wist of de ZOZ stond en waar zijn draaipunt was heb ik maar even contact met Thijs opgenomen om te vragen hoe en wat. Hij wist me te vertellen dat vandaag de prijsuitreiking van de competitie zou zijn, dus hij stond dus wel. Even afgesproken elkaar te treffen bij Nieuwekerk omdat ik vandaag eens analoog zou gaan rijden (BIG mistake! :evil: ) en mijn meter nog even moest afregelen.

Waarom analoog? Bij de Quattro van de RDV hadden we het probleem de digitale meter af te lezen bij zon-/daglicht en aangezien ik deze meter had staan en slechts 1x gebruikt had (nu weet ik weer waarom) wilde ik eens proberen om met deze meter binnen te rijden.

Affijn... 20u de piep ging erin, Thijs draaide zijn rondje en een piep later deed ik hetzelfde. Leuke was: Thijs reed een compleet andere kant op dan ik deed. Ik dook de snelweg op richting Gouda maar al snel merkte ik dat ik niet goed zat. Bij een benzinepomp nogmaals gedraaid en deze keer peilde ik richting Benthuizen. Snelweg weer op en draaien bij de eerst volgende afrit (dit was pas bij Reeuwijk).
Na een tijdje tuffen in Benthuizen aangekomen en nog eens draaien... richting Voorschoten. TamTam erbij en rijden maar (wist ik veel dat ik er al zo dichtbij was, ik kende de meter niet). Om de een of andere reden stuurde de TamTam mij door Zoetermeer heen, dwars door een nieuwbouwwijk en het signaal werd er niet beter op. Toen begonnen de aanwijzingen te komen, ze stonden in Zoetermeer bij een of andere plas. Mja en toen werd het simpel... richting de plas gereden en maar wachten tot maximale meteruitslag. Bij het strand van Recreatiegebied Noord Aa stond de ZOZ van vandaag en ik kwam als hekkesluiter binnen.

Voor mij geen analoge meters meer, ik zoek wel een oplossing voor mijn digitale... :x

Na de prijsuitreiking weer rustigjes aan naar het Brabantseland gereden en onderweg nog wat met Thijs gebabbeld (Hij was op de een of andere manier in Berkel en Rodenrijs terecht gekomen). We hebben elkaar nog kunnen horen tot Dordrecht waar ik de tunnel in dook en daarna heb ik hem niet meer gehoord. Toch nog een leuk afstandje vanuit de mobiel. Onderweg nog enkele complimentjes gehad voor mijn bescheiden signaaltje 8)

Een Leuke was dat ik op het moment dat ik bovenop de Brienenoordbrug reed sterker binnenkwam bij een basisstation in Krimpen dan een station bij hem in de wijk :twisted:

Leuke maandagavond opvulling...

En hier stond de ZOZ te piepen.... Bas bedankt voor het signaaltje!

Afbeelding
Bimmer
 

Berichtdoor RFKANGOO » 10 apr 2007, 21:26

digitaal is voor watjes :lol:
doe mij maar analoog :wink:


maar special voor jouw de truck
maak een soort van afdakje rondom de meter (bovenkant en de zijkanten)
zodat het zonlicht niet direct op het display kan schijnen
gewoon eens proberen met karton oid.
RFKANGOO
 

Berichtdoor Bimmer » 11 apr 2007, 00:10

zat ik ook al aan te denken... moet alleen even iets fabriceren.... mss dat de td op het werk een stukje aluminium op maat kan maken voor me....
Bimmer
 


Keer terug naar ZOZvos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten