SSVA 16-02-2008

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

SSVA 16-02-2008

Berichtdoor SSVA » 17 feb 2008, 16:20

Op de verzamelplaats stonden Laura en Thijmen al te wachten
De Lama's kwamen ook naar de verzamelplaats.
nog 10 minuten voor dat het signaal erin ging kwam ineens Patric en Louise (oudgediende van de AZV)
de verzamelplaats oprijden.
Leuk nog meer rijders.
Het was op het forum al gemeld, dat het een lang zoekende maar ooo zo moeilijke vos zou worden....,
en daar hadden ze toch wel gelijk in.
Het creatieve team Marco en Joop vergezeld door Dennis, hadden een streek uitgehaald.
En wat voor 1.
Zij stonden in......... Hoevenlaken op een boeren weggetje wat niet op de navigatie staat....
De aanwijzing was dan ook "bij de badkuip moet je erin"... Het was een hele goeie stek en het was dan ook het eerste uur voor de vos uhmm het eerste anderhalf uur was voor de vos.
Er ontstonden wat problemen met de vossenfoon, de batterij was leeg althans hij aan maar na het weer aan zetten deed hij het weer even.
helaas dit kan gebeuren volgende keer wordt het dan maar even een andere telefoon meenemen.
De binnenkomst volgorde was dan ook:

1 - Robin & Mandy (Overijselsevos)
2 - Raymon & Jessica (de lama's)
3 - Patric & Louise
4 - Gerard & Dennis
5 - Nightstar Bussum
6 - Tom (TopTom)
7 - Laura & Thijmen (Foxy)

het was een hele gezellige bende bij elkaar.

Vos nummer 2 was:
Robin & Mandy Overijselsevos
Zij stonden op een oude stek in
Nijkerk op het Arkemheensepad.
De Lama's waren als eerste binnen gevolgd door Patric en Louise, daarna kwam Tom binnen gerend vanaf de andere kant waar de paaltjes stonden, maar die ging al snel weer terug rennen naar zijn auto om even om te rijden.
En als nog kwam hij als derde binnen.
Gevolgd door het creatieve team Joop en marco met op de achterbank Dennis.
Ze kwamen even uit de auto maar omdat ze al een paar uur in de kou hadden gestaan, gingen ze net als Robin en de lama's in de auto zitten, Tom was bij de Lama's achterin gekropen.
Johan en Mike kwamen ook binnen vanuit Landsmeer.maar na een tijdje buiten gestaan te hebben, gingen ook zij maar even de warmte in de auto op zoeken.
Hij had wel een oplader voor de vossenfoon die was weer even gereanimeerd.
Het wachte was op Foxy na een tijdje wachten stonden zij aan de andere kant van de paaltjes. Dan maar even omdraaien en omrijden. Maar dat duurde nog wel even een
Tijdje dus, maar even de lokatie en de naam van het weggetje door gegeven. Ineens aan de over kant reed Foxy. En na de aanwijzing kwamen ook hun binnen rijden.
Iedereen was binnen.Het was tijd voor de volgende vos.
Robin & Mandy gingen naar huis.
Laura & Thijmen had zich ook afgemeld.

Vosje nummer 3:
Patric en Louise

Zij stonden bij de jachthaven in Eemnes.
Na een tijdje gereden te hebben zaten we met zijn drieen aan de overkant van het water....... En tja daar was het niet, zoals gewoonlijk het is altijd de overkant ...
Joop dacht dat als hij gewoon door zou rijden dat hij er wel zou komen,
maar helaas er zat nog ongeveer 2 meter water tussen .
Dus het was toch nog omrijden.
Dan maar navigeren naar de overkant dat was 17km omrijden..
Voor iemand die drie jaar niet gevost heeft, was het toch een knap vosje wat neergezet, en ook niet verleerd is....
dat was wel te merken.

De volgorde van binnenkomst:
1 - De Lama's (Raymon en Jessica)
2 - Alphensevos (Johan en Mike)
3 - Joop, Marco en Dennis.
Tom melde zich per sms af die was te moe om verder te rijden en dan is het verstandig om naar huis te gaan.

Het zat er weer op voor deze keer,
Over 2 weken staat Johan van de Alphensevos dan kunnen we denk ik wel weer wat verwachten....

Het was weer een super gezellige avond/nacht en het was echt weer een avond van de streken.....
Bedankt allemaal en tot over 2 weken...
kom eens kijken op de website
http://www.ssva.nl
19-RSN-183
Piepende cavia´s bijten niet
Avatar gebruiker
SSVA
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 201
Geregistreerd: 03 okt 2007, 23:10
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel JO22LH11TB (Draaipunt)

Re: SSVA 16-02-2008

Berichtdoor AGV allround » 19 feb 2008, 01:53

Hee allemaal hier Appie,

Ik wil even iets recht zetten,ik was de eerste die bij Joop,Marco en Dennis binnen was.

Nou tot de volgende keer maar weer hetzij hier hetzij tijdens het vossen. :D :wink: :mrgreen:

Vossegroet Appie (ex AGV)

Thijs: Bericht =aangepast dit is niet de plek om conflicten uit te vechten. En uhhh gefeliciteerd met je eerste plaats!
AGV allround
 

Re: SSVA 16-02-2008

Berichtdoor zwarte draak en lady » 19 feb 2008, 16:37

ik zeg maar zo,ik zeg maar niks ............jij hoeft tegen mij geen sorry te zeggen hoor ..........het boeit MIJ niets ............maar mischien....ik weet niet wat er voor gevallen is het boeit me ook niet ......maar mischien moet jij tegen iemand anders sorry zeggen maar niet tegen mij .......maar je krijgt nog wel weer mail van mij
zwarte draak en lady
 


Keer terug naar SSVA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten