D&W 08 12 06

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

D&W 08 12 06

Berichtdoor Bimmer » 09 dec 2006, 03:13

Buiten was het guur... de wind waaide en de regen sloeg tegen de ramen aan... Zou ik wel gaan rijden??? TUURLIJK! wat was dat nou weer voor een gedachte! :twisted:

Rond de klok van 20:00u de auto ingestapt en naar de pomp gereden om de auto weer eens van wat levenselixer te voorzien. Snel nog even wat te drinken en eten meegepakt om vervolgens de spulletjes aan te sluiten. Het was inmiddels iets harder gaan regenen en ik was blij dat ik de antenne kon monteren onder het afdak van de pomp. Eenmaal alles aangesloten de A16 opgedreden richting het draaipunt van de D&W; Moerdijk dus.

Rond half negen stond ik klaar om te vertrekken vanaf Moerdijk tevens was het ondertussen nog wat harder gaan regenen. Om klokslag 21:00 klonk het bekende signaaltje van de vos. Na een rondje gedraaid te hebben en de TamTam eens geraadpleegd te hebben was mijn eerst gedachte richting de Biesbosh en verder op die lijn liggend de Plaats Gorinchem. Straatje ingetikt in de plaats Sleeuwwijk en vertrokken. Onderweg heel veel last gehad van de regen; ruitewissers op full speed en nog rustig moeten rijden vanwege het opspattend water van de auto's op de A59.

Onderweg besloten de Biesbosh over te slaan, dit omdat bij het draaien van de A59 naar de A27 het signaal niet sterker werd met de neus die richting uit maar wel beter richting Sleeuwijk. Bij Sleeuwijk er dus af en meteen richting de rand van het water gereden....mooi hard signaal maar met de RFgain dicht was het nog niks... en natuurlijk... ze staan ALTIJD aan de overkant! Dus op naar de overkant. Weer de 27 op ennet na de brug er weer af....industrie terrein op... rondje draaien... Nu had ik met de RFgain dicht al een signaal op de meter maar nog niet hoog genoeg. Ik peilde weer over het water heen...weer naar de overkant... ik kwam nu op een industrieterrein welke was afgesloten door slagbomen. Ik reed een eindje richting de bomen en deze gingen automatisch open... er stond verder geen verboden toegang of iets in die trend dus vrolijk het terrein op gereden. De meter begon steeds meer op te lopen... een goed teken...vlak voor mij zag ik de A27 bovenlangs lopen en heeee... wat was dat... een antenne! na een paar meter verder gereden te hebben zag ik een weg richting de tunnel lopen, erin geslagen en daar stond de D&W van vanavond onder de A27 met de antenne langs een van de peilers omhooggestoken.

De vos was tot ver buiten de regio te horen, hij heeft dan ook raportjes gekregen vanuit Tiel en Almere...

En hier stond hij dus...

Afbeelding

Bericht aangepast door Thijs ivm. te groot plaatjes.
Bimmer
 

Berichtdoor zwarte draak en lady » 09 dec 2006, 13:14

uhm ja heb het gister wel geprobeert te zoeken was toch op weg richting zevenbergen maar bij houten sprong mn turbo slang eraf :? :cry: maar goed vanaf almere was ik :lol: en moet toch zeggen vanaf almere was het signaal al aardig te horen maar begon al in het t'harde /nunspeet dat ik het singaal al te pakken had want bij amersfoort had ik al kontakt met de vos :lol: dan werkt toch echt wel want was bij utrecht maar kreeg me volle bak binne normaal geef ik niet op rijd ie ook wel zonder turbo slang maar daar was het het weer niet voor :twisted: volgende keer beter .................maar was het nou aan de kant van werkendam/sleeuwijk of gorkum volgende keer beter groetjes van de lady
zwarte draak en lady
 


Keer terug naar D&W vos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast