D&W 05 01 07

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

D&W 05 01 07

Berichtdoor Bimmer » 06 jan 2007, 03:54

De eerste vos voor mij van het nieuwe jaar, tevens ook de eerste vos na een goede maand niet gereden te hebben door prive omstandigheden.

Zoals gewoonlijk heb ik weer veel van de omgeving mogen zien en deze keer was het de beurt aan de regio Tilburg...
Ik kreeg de \"tip\"van iemand om eens op een andere locatie te starten. Normaal gesproken start ik op Moerdijk en dat is me eigenlijk altijd wel bevallen. Deze keer dus niet... ik startte op een carpoolplaats aan de A58.

Enkele minuten na 21:00u was de piep in de lucht en kon ik mijn rondje doen op de carpoolplaats. Dit ging al niet van harte vanwege een leuke glooiing op de parkeerplaats waardoor ik mijn auto elke keer een leuke zwiep kreeg wanneer ik erdoorheen reed. Uiteindelijk een peiling gedaan richting 's Hertogenbosh. Hup de snelweg op en richting den Bosh... vond het al vreemd dat het signaal niet echt klom, ook nog steeds niet echt nadat ik Waalijk gepasseerd was. Tijd om eraf te gaan... Ik dook Drunen in (ik weet niet verkeersdrempels heeft bedacht, maar diegene zou best in een van de plaatsjes kunnen wonene waar ik de komende avond doorheen zou rijden). Na eindelijk een plekje gevonden te hebben om te draaien ben ik via Waalwijk aan de Noordzijde van de Drunenseduinen terecht gekomen....niks...dan maar naar de zuidzijde... ook niks... echt een heel vreemd onduidelijk signaal... uiteindelijk via veel omzwervingen langs udenhout, oisterwijk, berkel enschot en nog meer vage gehuchtjes in Tilburg aangekomen. Hier begon het signaal eindelijk goed te stijgen. Na nog een peiling gedaan te hebben, richting Hilvarenbeek gereden... maar nog voor ik daar aankwam schoot de meter al vol in de hoek bij het passeren van een viaduct. Op het moment dat ik met behulp van de TamTam aan het uitvogelen was hoe ik op dat viaduct kon komen (de vos stond erop) kwam ik de Aart, de Duckman nog tegen, ook zij waren nog driftig opzoek... Vervolgens braaf naar de TamTam geluisterd en binnengekomen bij de vos... Ging niet zo lekker deze keer maar dit kwam (mede) door mijn eerst verkeerde peiling.... volgende keer dus gewoon weer op Moerdijk...

De D & W stond dus op een viaduct tussen de 2 parken van safaripark de BeekseBergen in...

En natuurlijk mag het plaatje niet ontbreken...

Afbeelding

Morgen: Boxtel/RDV of misschien beiden...wie weet...
Bimmer
 

Keer terug naar D&W vos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron