D&W 19 01 07

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

D&W 19 01 07

Berichtdoor Bimmer » 20 jan 2007, 04:46

Vrijdagavond in een oneven week, dan is het tijd voor de Brabantse D&W vos....

Vandaag iets later moeten starten vanwege omstandigheden. Het was dus pas iets van 21:45/22:00u eer ik goed en wel op weg was.

Vanaf het moment van aanzetten van de bak helemaal niks ontvangen. Dan maar naar zijn draaipunt op Moerdijk, want daar zou hij wel te horen zijn. Eenmaal aangekomen een rondje gedraaid maar nog niks. Dan maar de antenne rechtop zetten... en ja hoor daar was de piep van de D&W, heel zacht en ver weg. Dit beloofde weer wat was mijn eerste gedachte... Eerste peiling gemaakt en koers gezet richting Maasdam. Onderweg klom het signaal niet heel erg veel, dus gelijk maar door naar de volgende plaats op lijn...Hoogvliet... eenmaal daar op de A15 was het nog niet hard... andere kant van het water dan maar, richting Vlaardingen...weer hetzelfde verhaal; de meter liep op maar niet echt hard. Ik besloot dan maar een flink stuk door te rijden en als volgende draaipunt een plekje bij Schipluiden te vinden. Toen ging het snel... eenmaal Schipluiden voorbij kon de Lincoln al op lokaal (verdorie waar zit dat knopje toch in het donker). Peiling gedaan en op naar Wateringen. Op de Tomtom zag ik dat er op de lijn van mijn peiling 2 paden langs een water liepen...Ik heb ze beiden gehad, maar de paden veranderden in fietspaden of liepen dood. Weer terug naar het punt van de laatste peiling... en gewoon maar die weg afgereden... Net als ik een viaduct oversteek zie ik daar een antenne heen en weer zwiepen... maar hoe nu daar te komen... Ik reed iets te fanatiek door waardoor ik enkele kilometers heb door moeten rijden alvorens te kunnen keren. Straatje bekeken in de Tomtom en route uitgezet... en toen was het slechts uitluisteren van de aanwijzingen. Een paar minuten later stond ik bij de D&W.... Ze stonden onder het viaduct langs de \"zwet\"....

Alles bij elkaar heb ik niet veel omgereden en ben redelijk recht op mijn doel afgereden. Heb het dan deze keer ook rustig aan gedaan. een goede 2 uur moeten zoeken.

Dennie en Michel bedankt voor het signaaltje (en voor het vele water rondom :evil: )

Uiteraard mag het plaatje niet ontbreken...

Afbeelding
Bimmer
 

Keer terug naar D&W vos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron