D&W 02 02 07 [deel 1]

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

D&W 02 02 07 [deel 1]

Berichtdoor Bimmer » 03 feb 2007, 05:09

Volle tank, alle ramen en spiegels schoon, drinken bij, schone sokken aan... klaar voor de D&W :D

Ik stond er dus helemaal klaar voor op mijn startpunt te Moerdiijk. Even de kanaaltjes afgedraaid en meegeluisterd naar de testvos van Bas en Bas welke op kanaal 5 stonden te draaien. Vanuit Zoetermeer op de digitale MAAS nog een 8 binnen komen (kleine antenne en gericht). Die gasten weten zichzelf elke keer weer te overtreffen!

Maar goed, het liep tegen 21u aan en ik was rustig aan het wachten totdat de piep erin kwam. 21u.... en het leek alsof ik een dejavu kreeg van een week geleden :lol: De meter liep weer op, de schaalverdeling uit en ik kon hem met de RF gain dicht op een S6 horen... even snel een rondje gedraaid en waar ik dus meteen al aan dacht... de benzinepomp aan de overkant van de snelweg. Eigenwijs dat ik ben toch nog eerst even naar het station van Lage Zwaluwe gereden om te kijken of hij stieken toch niet net achter de snelweg stond.... je kan immers nooit weten met de D&W. Helemaal niets dus... dus de snelweg maar weer opgedraaid en bij de pomp eraf... de parkeerplaats af. Daar stond hij dus.... mobiel te draaien vanuit zijn prive auto. Met het kleine omweggetje langs het station een kleine 10 minuten gereden. :roll: En weer was het zo vroeg... Enkele minuten later kwam Rene binnen en een goed halfuur later Duckmen en zijn passagiers. Als hekkesluiters kwamen Robin en Mandy binnen.

Omdat het zo vroeg was besloten we nog een vosje uit te zetten. Duckmen ging weer richting huis en Dennie (D&W vos) en Robin zouden niemand minder als mijzelf eens gaan zoeken...

Maar eerst het plaatje...

Afbeelding
Bimmer
 

Keer terug naar D&W vos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast