D&W 02 02 07 [deel3]

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

D&W 02 02 07 [deel3]

Berichtdoor Bimmer » 03 feb 2007, 05:34

...Als je gaat vossen zorg je meestal dat je een volle tank hebt, sommige mensen schijnen dat niet nodig te vinden (ik was er zelf ook een van maar heb geleerd :oops: ). Robin wilde best nog een vosje rijden en ik ook, dus Dennie zou gaan staan... Maar eerst moest Robin tanken... gelukkig was er een pompje in de buurt en kon hij zijn scheurijzer weer voorzien van een levenselixer met een hoog octaan gehalte...

Na een goed kwartiertje kwam de piep erin en vertrokken we... Robin was zoals gewoonlijk heel snel weg en ik deed het wat rustiger aan. De peiling wees richting Rijen en die kant ben ik dan ook maar uit gegaan. In het bos kwam ik ineens Robin tegen, we waren op het zelfde punt beland en draaiden er een rondje. Helaas moesten we weer eens aan de overkant zijn en dit keer niet van water maar van een spoorrails. Eenmaal aan de andere kant een tijdje in een woonwijk gereden en verschillende keren gewoon een parkeerplaats voorbij rijden waarvan ik het bestaan wist en ook wist dat deze verhoogd was. Uiteindelijk de parkeerplaats opgereden (omhoog) en daar stond hij dan... Robin was net iets eerder binnen omdat hij wel zijn ogen heeft gebruikt en het P bordje niet over het hoofd heeft gezien.

Uiteindelijk is het toch half 3 geworden en gingen we maar richting huis. Robin richting Deventer, Dennie naar Rijsbergen en ik naar Breda. Morgen weer een dag... en ik verheug me nu al op de vosjes van Wezep en natuurlijk ook de Overijselse vos...

Zou het haast vergeten... plaatje...

Afbeelding
Bimmer
 

Keer terug naar D&W vos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast