!!!LIVE!!! D&W 16 02 07

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

!!!LIVE!!! D&W 16 02 07

Berichtdoor Bimmer » 16 feb 2007, 22:53

Omdat de vaste collega van Dennie op vakantie is vroeg hij me om eens mee te gaan om vos te staan. Dit aanbod kon ik natuurlijk niet afslaan! Bijna 2 weken lang zitten Google Earthen om een stekkie te vinden waar Dennie eens niet bij zei: \"hier heb ik al eens gestaan\" Uiteindelijk is het toch een oud stekkie geworden, maar gezien de tijd die er overheen is gegaan dat hij er heeft gestaan besloten we om het toch maar eens te proberen... en warempel het werkte... :twisted:

Inmiddels ben ik al een beetje op temperatuur gekomen want het was behoorlijk guur daar in die polders aan het open water...


Live vanaf de vos

Ja, ja, ja... deze keer eens wat anders bij de D&W vos... deze keer een live verslagje vanaf de vosplek in.... (en dat gaan we nu nog niet verklappen ;))

Het eerste halfuurtje zit er al op... en het is hier koud!!!! Vossen zien toch wat af met dit weer... Gelukkig zijn er voldoende Cavia's voorhanden om de boel een beetje op temperatuur te houden :)

Maar mocht je op deze vrijdagavond niets te doen hebben, stap lekker in de auto en draai je rondje en kom deze kant op... want wij blijven staan tot de laatste binnen EN de soep op is :D

Hier komt die piep weer...

22:00u

Het eerste uurtje is alweer voor de vos he :) Al s raportjes gekregen vanuit Krimpen a/d yssel en uit Ysselmonde... jongens bedankt daarvoor he! Maar de eerste rijder moet zich nog afmelden en vooralsnog ziet het hier nog steeds behoorlijk donker en stil uit... en Robin...je bent gehoord he...

komt die piep weer...

22:15

Vals alarm... dachten we de eerste rijder binnen te hebben....helaas... maar de soep is lekker!!!

22:20

Verschillende rijders gehoord he... maar jullie zijn er nog niet,,, :)

23:10

EN DIE EERSTE 2 UUR ZIJN ALWEER VOOR DIE VOOOOOSSS!!!
Nog steeds geen rijders binnen... jongens waar blijven jullie nou toch??? En Robin je 2 uur zijn al voorbij hoor :D

23:21

Jawel...die eerste is binnen he... Aart de Duckmen en gevolg...

----8<------

En vanaf hier had ik geen tijd meer om me achter mijn notebook te verschansen.

Na 23:30 maakten we bekend dat we op het grondgebied van Werkendam zaten. Niet veel later kwamen Remco \"Rozenburg\" en zijn vriendin binnenrijden, met in hun kielzog Robin en Mandy (Zwarte draak & Lady, ook wel bekend als de Overijselse Vos).

Hier en daar hoorde ik al kilometerstanden van rond de 170Km...tja, als je de Biesbosch tot 2 keer toe rondrijd kom je daar wel aan.
Regel 1: Het is altijd aan de overkant
Regel 2: Is het niet aan de overkant dan is het in het midden... maar hoe kom je daar.

Het plekkie dat ik heb mogen uitzoeken was het uiteinde van een lange doodloper, een HELE lange doodloper... een doodloper van ongeveer een klein halfuurtje rijden :) Het was gelegen op bijna het uiterste puntje van de Biesbosh. Hemelsbreed slechts een goede 8Km van het draaipunt. Maarrrr.... slecht op 1 manier te bereiken en dat is via Werkendam en om daar te komen als je in Dordrecht of Lage Zwaluwe... dat duurt wel even.

Helaas geen rijders uit Dordrecht meer binnen gekregen, zij hielden eerder op de avond op kanaal 9 ook een vossejacht.

Alle rijders wederom namens Dennie (D&W Vos) en mij bedankt voor het rijden en het leuke avondje...

Hier stonden wij dus...

Afbeelding
Bimmer
 

Berichtdoor Remco Rozenburg » 17 feb 2007, 11:12

Nou nou nou wat een leuk stekkie, petje af hoor jongens :)
Uiteindelijk heb ik ruim 200km weggestookt gisteravond, zijn die aandelen Shell nog ergens goed voor :shock: (op 8km na van de 2ton op mijn teller, die ga ik vandaag wel redden)

Vanavond toch maar rustig aan doen met de Vlaardingse Vos en meer op m'n gevoel vertrouwen....baal er echt van dat we op de A27 tóch weer terug zijn gedoken richting Dordrecht hahaha, klote Biesbosch ook.... :wink:
19CQ29 - Mobiel
Avatar gebruiker
Remco Rozenburg
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 20 jan 2007, 22:06
Woonplaats: Rozenburg

Berichtdoor duckmen » 17 feb 2007, 11:57

ja het was een leuk stekkie dat bimmer uit had gezogd.

alleen het had een groot nadeel en dat was dat de veerboot niet meer vaarde , als die er was dan schilde dat heel veel kilometers rijden .

maar ja het was niet anders .

heren van de D & W vos bedankt voor het mooie singaaltje en ik hoop dat ik vaker als eerste binnen kan komen .

misschien ga ik het vossen toch een beetje leren :lol:

het was weer een gezellige avond
duckmen
 

Berichtdoor Thijs » 17 feb 2007, 12:52

Werkendam :!: Zeg dat dan ff :D
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Bimmer » 17 feb 2007, 13:37

Werd om 23:30 bekend gemaakt toen we wel heel wanhopig begonnen te worden of er wel mensen binnen zouden komen..
Bimmer
 

Berichtdoor Thijs » 17 feb 2007, 15:13

Toen zoefde ik net naar huis jammer de biesbosch is voor mij bekend terein. m'n wiegje stond z'n beetje daar
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.


Keer terug naar D&W vos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron