D&W 16-03-07

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

D&W 16-03-07

Berichtdoor Royaldust » 17 maart 2007, 11:07

Na mijn maatje Baggerbeer opgehaald te hebben reden we richting Spijkenisse om daar Duckmen en Arjanne te treffen om natuurlijk weer de D&W vos te gaan zoeken.

Om 21.00 uur kwam de piep erin tenminste bij ons hoorden we hem dik in de ruis en konden we niet echt een goed pijling trekken.

Nadat we bij de Shell in Charlois op de A15 een eerste peiling richting Den Bosh deden, hebben we beslist om de zuidelijke route te nemen, dus via de A16 richting Breda, A59 richting Den Bosch.

Bij de Moerdijk een rondje redraaid en toen kwamen we erachter dat de vos richting oostelijke richting stond. Via de A59 naar Raamsdonksveer.

Bij Raamsdonkveer een peiling maar nu iets noordelijker, we zijn dan ook bij Raamsdonkveer richting Gorinchem gereden.
Nog voor werkendam zakte het signaal en we zijn toen van de snelweg gegaan... binnendoor richting Zaltbommel.

Nadat we Slot Loevestein waren gepasseerd (weet nu dus ook waar dat ligt :lol: ) peilden we signaal flink op links en zijn toen in Nieuwwaal terecht gekomen.

En jawel, weer verkeerd gegokt natuurlijk. De vos stond uiteraard weer aan de andere kant van het water! :twisted: :roll:

Hij stond dus in de buurt van Hellouw.

Natuurlijk de TomStom erbij gehaald en toen erheen gereden.

Al met al dik 2 uur onderweg en 160 km gereden.
Royaldust
 

Plaatje van de vossenstek

Berichtdoor Royaldust » 17 maart 2007, 11:13

Afbeelding
Royaldust
 

Berichtdoor Bimmer » 17 maart 2007, 14:08

Iedereen wederom bedankt voor het rijden!!! :)

...en wat was het koud daar aan het water...ik weet het mijn eigen schuld, ik heb het plekje uitgezocht... 8)

Over 2 weken wederom een leuk stekkie... Dennie wil een keertje op zijn eigen spullen rijden dus dan verzorgen Michel en ik het piepje... :twisted:
Bimmer
 

Berichtdoor duckmen » 17 maart 2007, 14:41

het was een leuk stekkie gisteren avond.

@bimmer
je was nog hoorbaar bij de mac in charlois was wel in de ruis maar verstaanbaar.
duckmen
 

Berichtdoor Bimmer » 17 maart 2007, 14:59

Het moet niet gekker worden... nog hoorbaar in Charlois?!? :mrgreen:

Kreeg van Thijs ook al te horen dat ik ook nog te volgen was bij Knooppunt Everdingen (net onder Utreg) op een S6.

Kan er dus wel van uit gaan dat zuidelijk Nederland me wel hoort :lol:
Bimmer
 


Keer terug naar D&W vos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten