overijsselse vos 5-5-2007

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

overijsselse vos 5-5-2007

Berichtdoor zwarte draak en lady » 08 mei 2007, 11:16

ja het was zover....18.00 uur zou de piep erin gaan maar 17.55 reed ik nog met het vlees naar de plek maar maak niet uit ....om 18.35 ging de piep erin zou eigenlijk met meer vermogen staan maar 90 watt was genoeg op de spriet maar toen :cry: :cry: viel mijn mast naar beneden ja net niet schuin genoeg gestaan maar goed ..........improviseren op de mobiele spriet iedereen kon me horen maar ik hun niet maar ja toe maar ...........na een uurtje kwamen dennie en richard binnen tuurlijk de brabanders alias de antennedokters geprobeerd de antenne nog te maken maar helaas....de bbq begon al warm te worden en er waren al meer jagers in de buurt dus we begonnen te baken en dennie de bbq king bedankt voor het bakken :P :P :P maar toen gaf ik een hint weg jongens het hek zit dicht voor de hond en daar kwam nummer 2 binnen arthur enschede ook nog niet slecht gedaan nog 5 auto's rijdende :lol: toen volgde de rest ook nou ja laten we erop maar houden dat we 2 mensen 2 uur lang rondjes hebben zitten rijden dat was wel humor en na de laatste gebeld te hebben kwamen ze deze kant op ..........nou eh mensen kom de volgende keer gewoon een keer langs rijden greetzzz mandy
zwarte draak en lady
 

Berichtdoor Bimmer » 08 mei 2007, 18:34

Kijk eens aan, de vos schrijft zelf een verslagje... bespaart me weer de moeite ;

Toch maar even onze kant van het verhaal...

Heerlijk weer, zonnetje scheen en een BBQ-vos stond op de agenda voor vandaag. Lekker op tijd vertrokken uit Breda om maar op tijd in Zwolle aan te komen omdat het signaal daar te horen zou zijn.

Onderweg werden we het er over eens dat we NIET in Zwolle zouden starten maar in Deventer :twisted: Waarom? Nou, ja... zomaar. Iets zei ons dat we niet naar Zwolle moesten rijden om te starten. We kozen voor een leuke parkeerplaats aan de Yssel net buiten het centrum van Deventer maar op korte afstand van de snelweg mocht het zo zijn dat we toch een eind moesten gaan rijden.

ruim op tijd in de zon gewacht op het signaal wat om 18u de lucht in zou gaan. Toen ging mijn telefoon: Robin, hij was nog niet helemaal klaar en het signaal zou een halfuur later erin gaan. Ook goed... lekker weer en een mooi uitzicht... we vermaakten ons wel.
rond half zeven nogmaal door Robin gebeld of we al signaal hadden? Euhm... nee... Dit vond hij helemaal vreemd toen we vertelden dat we in Deventer stonden (Volgens mij schrok hij er wel enigszins van :twisted: , plannetjes gaan niet altijd zoals je ze plant :P ). Maar goed, wij dus draaien en jawel, we hadden signaal. Rijden maar... onderweg schommelde het signaal driftig op en neer wat het gevolg was van het aan en uit schakelen van zijn liniair wat af en toe nogal warm werd. Maar goed peiling was gedaan en binnen korte tijd reden we al locaal. En toen ging het mis, de piep ging eruit en kwam later pas weer terug. veel lager signaal. Zijn basis antenne was omgevallen en hij stond nu dus op de mobiele antenne te piepen. Inmiddels reden we op een industrieterrein en kwam de eerste vosser al tegen (Arthur & Lady) zij draaien net als wij rondjes rond de gebouwen. Toen we uiteindelijk bij een hek aankwamen waar het signaal niet verder omhoog ging probeerden we deze te openen en ja hoor... poort open en naar binnen...poort gelijk weer dicht. Zo stook dat vuur maar eens flink op!!! (haha, waren we te snel binnen? :D ) Niet veel later kwamen Arhur en de rest ook nog eens een kijkje nemen ;)

Robin & Mandy, bedankt voor de BBQ, was super leuk!!! jammer dat het alleen zo koud werd :)

Wie waren trouwens de andere rijders die binnen waren gekomen?...
Bimmer
 

Berichtdoor Johanh2o » 09 mei 2007, 00:19

chaam is dat in de buurt van overijsel ?


ben het weekend van 20 mei daaro kan ik evt nog wel effe vosje pakken :P


of de d en w vos .

heb ik die hoek ook eens meegemaakt
Johanh2o
 

Berichtdoor Bimmer » 09 mei 2007, 18:08

Chaam; ligt in Brabant... tenminste, ik weet niet of er meerder Chaam's zijn in Nederland. In Brabant ligt het iets schuin onder Breda.

En de D&W staat in de oneven weken, dus ik denk dat je hem misloopt :(
Bimmer
 

Berichtdoor Johanh2o » 09 mei 2007, 19:56

:cry: :cry: :cry: :cry: :evil: :evil:
Johanh2o
 


Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten