Feestvos 27-05-2007

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Feestvos 27-05-2007

Berichtdoor tuinhuis » 28 mei 2007, 01:27

Ok mensen... Eerst ff Copy Paste van het verslag van de vos zelf....

Dan nu het verslag van 27 mei 2007 eerste pinksterdag:

Daar Danny een elektrice storing in zijn auto had stond vanavond de Gooisevos als invaller voor de Feestvos.
We hadden deze keer het idee om een keer een heel eind weg te gaan staan en dat deden we dus ook!!
Het was voor ons even twijfelen of we wel te horen waren in hilversum maar (dat bleek later) dat ging perfect!
We stonden bovenop de Grebbenberg in Rhenen Helemaal achterop het parkeerterein van het dierenpark.Met een swr van een half streepje uit de hoek en bijna 210watt kwamen we best de straat uit ,Ron de nightstar belde dat we in Belgie al te horen waren dus das niet verkeerd. Het duurde dan ook 1uur en een kwartier voor de eerste rijder binnen was!!! dit was ook niet echt verwonderlijk doordat we door de lucht al zo'n 45km weg stonden vanaf Hilversum! Maar het werd al gauw gezzelig druk ook spraken we nog een basis station uit Ingen en die kwam later ook nog binnen rijden welkom.
Nou dit was het weer volgende week weer de Gooisevos dan staan we zeker wat minder ver weg!

1-Seat Utrecht
2-Struikrover - Hollandsche Rading
3-Robert - Harderwijk
4-John - Ingen
5-Sammy(Patrick) en Menno - Hilversum
6-Rokus - Amersfoort
7-Ruitenwissers - Amersfoort
8-Robje - lelystad


Dat station uit Ingen was ik dus...

Ik kwam van boven af na het huiswerk maken. Ik zet de bak aan en in 1 keer een LOEI hard signaal.. Op kanaaltje 1. 10 DB over 9....

Dus ik roepen en roepen en toen had ik raak. Ik had de vos aan de andere kant. Ik vragen welke vos het is en waar het draaipunt is. Ik dus op een gegeven moment gezegt van nou, als ik helemaal naar amersfoort moet rijden doe ik niet mee. Toen zei hij dat het erg jammer zou zijn voor mij. Dus ik dacht van laat ik een poging wagen...

Ik gauw naar boven de klap op gedondert met mijn platvoeten. (Ouders meteen wakker) En gauw ff een paar sokken gepakt en toen gauw weer naar beneden. (Ondertussen sokken aangetrokken terwijl ik van de trap af kwam...) Ik schoenen aan getrokken en in de auto gedoken. Bak aangezet en daarna de provinciale weg op (n320) en vanaf daar begon het lekker.

Ik naar Ommeren. Daar bij de rotonde dacht ik dat ik de andere kant op moest (Tiel). Bleek later de verkeerde kant te zijn. Ik gauw weer omgedraait en richting Kesteren/Rhenen. Ik kwam in Kesteren en het signaal was toen al 9 vlak. (Lokaal)

Ik dus de brug over richting Rhenen. Ik dacht van ik ga rechtdoor en toen ik bij de volgende rotonde kwam had ik nog steeds last van de storing van de Grebbe berg (dacht ik) maar toen ik verder reed zakte het signaaltje naar 7. Dus ik weer omgekeerd en terug gereden. Dan bij Rhenen eraf en toen naast de brug naar beneden gegaan (Ik had daar een aantal auto's zien staan.) Wederom pech. Dus ik weer keren met de auto en toen richting Wageningen. (Reed langs de vos op kwam ik later achter.)
Toen ik namelijk van de Grebbe berg afreed kwam het signaaltje nog maar een 7 binnen. Dus ik omkeren en dan naar ouwehands dierenpark. Daar de parkeerplaats opgedoken maar het signaal was nog te zwak (Hier kwam ik een andere vosser tegen).

Dus ik weer terug richting het centrum van Rhenen en dan de eerst volgende parkeerplaats maar genomen. En om toch even zeker te zijn stopte ik bij de ingang. De vosser zat nog steeds achter mij en volgde mij gewoon. Maar hij ging mij voorbij en ik ging ook verder de parkeerplaats op. Toen zag ik een hoge antenne en sloeg de s-meter op de bak tegen het plastic aan. Dus ik richting die antenne en ja hoor stonden een aantal auto's en ook de vos....

Had er een klein halfuurtje over gedaan.

de plaats van de vos is te zien op de website..
http://www.feestvos.nl
En voor de mensen die niet daar maar hier willen kijken heb ik hier een linkje via google maps.

Omgevings linkje...
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&q=Rhenen&ie=UTF8&ll=51.966481,5.543289&spn=0.091804,0.227623&z=12&om=1
tuinhuis
 

Berichtdoor tuinhuis » 28 mei 2007, 01:33

Damn de edit werkt niet goed....

Het goede plaatje.
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&q=Rhenen&ie=UTF8&om=1&ll=51.957133,5.587074&spn=0.002869,0.007113&t=h&z=17

En nu moet ik er even bij vermelden dat ik geen externe S-Meter heb en dat mijn antenne boven de cabine staat en dus niet voorop of achterop. Verders heb ik een midland 48 excel. Dus als er mensen zijn die een dergelijke bak ook hebben dan kunnen ze denk ik wel begrijpen dat de vos behoorlijk verwonderlijk stond te kijken toen ik binnen kwam rijden zonder bijrijder of wat so ever :lol:
tuinhuis
 


Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten