NAV 17 november 2007

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

NAV 17 november 2007

Berichtdoor tuinhuis » 23 nov 2007, 21:20

JAJA...

Het begon wederom weer eens te kriebellen bij mijzelf... Het vossenjagen. Het is een mooie maar zeer koude zaterdag avond. Ik zet mijn bakkie eens eventjes aan en ik draai eventjes rond... Hoor ik weer een vossenpiep...

Echt weer iets voor mij om een vossenpiep te horen in de late avond uurtjes... Dan begint het weer te kriebellen... Het bloed begint weer te stromen en het gevoel begint weer te komen. Vossenjagen ik wil meedoen ik wil meedoen... Maarja, ik krijg niet vaak de auto mee.. Dus eerst maar eens ff goed luisteren welke vos het precies is... MMM na 1 keer roepen meteen contact... Leuk het is een vos vanuit de holland provincies... (die komen er altijd meteen uit als ik roep... De rest is wat laxer en komen er minder gauw uit... Jammer want op zulke vossen ga ik dus niet rijden :P)

Ja hoor ik had gelijk het was de Nederlandse Afstands Vos... Oftewel de NAV...
Eventjes naar de site gegaan via de computer naast de bak en ff het telefoon nummer gebeld... De beller is altijd sneller namelijk :) (gestolen van de vos zelf :P)

En jah hoor ze stonden \"ergens\" in de betuwe. Helaas niet in Rhenen zoals ik zelf eerst dacht, maar ietsjes verder.
Ik even na lopen denken van zou ik de auto mee kunnen krijgen... Nee zal wel niet, toch maar even de auto ingestapt om te kijken hoe hard het signaal daar binnenkomt...

MMM S-6 in vergelijking met 40 over 9 op de bak binnen.... Wat dempt dat toch hé zo'n Magnum S9... :lol: Een van de beste bakken naar mijn mening... :P

Dus tja, het begint toch wel HEEL erg te kriebellen.. Weet je wat, ik ga er eens ff naar toe uit naam van de webmaster van zoek27mcvos.. Je moet toch wat te doen hebben om kwart voor 12 in de avond... :)

Dus ik hup de auto in. En rijden maar... Ze hebben mij telefonisch ingeligd dat ze op de utrechtse baan in Leersum stonden... *** HEB IK WEER... staat niet op de tomtom... Naja ik naar Leersum getuffeld over Rhenen door elst en dan leersum binnen druppellen... Ach wat een shit wegen onderwerp... Stoplichten die twijfellen over de benaming van stoplicht en verkeerslicht... Automobilisten die grappig denken te zijn door plotseling op de rem te stappen of 20 over een weg te tuffellen waar je 80 mag rijden... Nee het verkeer zat weer eens mee...

Naja eindelijk bij leusden gearriveerd... Ze zouden mij gezien hebben zeiden ze over de bak... Dus ik geloof die vos.. (Moet je nooit doen uiteindelijk... Ze zagen een andere auto dus... :P)

Dus ik draai daar een Prive terrein op waarvan ik niet weet dat het een prive terrein is (slecht verlicht hier in de betuwe) en ik ga daar een beetje rondkijken. Dit is vlak voor leusden bij een boer... Sta ik daar een beetje rond te toeren met die spriet op de antenne komt er zo'n kerel naar me toe van wat mot dat hier.. Wegwezen jij :P... Dus ik weer de andere kant op gereden. Eventjes kijken bij de andere boer... Maar het signaal valt weg... Dus ik dacht eventjes te kunnen keren... Vergeet het maar... Paaltjes in de weg dus moest ik weer terug naar die geïrriteerde boer... Ik daar eventjes gauw gedraait en daarna weg getuffeld... Naar de parkeerplaats om nogmaals eventjes te bellen... Vragen of ze nu verhard of onverhard stonden enzo... Ze stonden onverhard maar goed begaanbaar... Nou dat was een paadje zoals ik net heb gehad... Maar daar stonden ze dus niet...

Ik zag ondertussen een hele hoop meiden voorbij komen op de fiets die richting een disco gingen dus ik was natuurlijk meteen afgeleid en besloot om maar eventjes de radio ietsjes harder te zetten en dan ff door te gassen richting de rotonde waarna ik een rondje kan draaien om dan leusden in te rijden...

Zo gezegt zo gedaan... Ik rijd leusden binnen en waarempel het signaal loopt weer op... een S4 lokaal terwijl het eerst een S1 lokaal was bij die boer :) dus ik ging de goede kant op...

Daarna bij het politie bureau eventjes besloten om het wat hogerop te zoeken... Nadat ik gedach heb gezegt tegen onze vriendelijke politie mannen ben ik dus eventjes het heuveltje op gereden... Ging nu lekker drempels, drempels, drempels, fietser, fietser, drempels....

Ja eindelijk een 60 KM per uur weggetje door het bos... Nooit geweten dat er nog een dergelijke weg was zonder drempels in die zo drempel achtige holland... Ik kijk nog eens op de bak (magnum) en jah hoor hij loop verder op!!! S8 lokaal... 200 meter verder S9 lokaal... nog eens 200 meter verder S9-20 lokaal... aha een bospaadje eventjes erin loeren... En jah hoor daar begint die vos al weer te schreeuwen.. We zien een paar lichtjes!!! ze rijden van ons af!!! NEE je gaat de verkeerde kant op!!!... Helaas het pad loopt inderdaad dood... Toch maar even gekeerd met wat extra gas mijn band nou eenmaal ff wat zand wou happen...

Dus ik weer die 60 Km weg op. Dan maar ff iets door rijden... Nog steeds een S9-20 dus tja, wat moet je dan... Dan zie ik nog een bospaadje... Maarja er komt een auto aan dus ik rijd gewoon door... Dan loopt het langzaam af... Dus ik weer vloekend een plaatsje gezocht om te keren... Dit is nogal lastig voor iemand met een busje van ongeveer 3 meter :) Zeker op de landweggetjes in de Betuwe... :P

Dus ik een bijzijnde camping ingedoken.. Daar eventjes gekeerd en toen weer die heuvel op... Barst maar 80 huppa gassen..
(spreekwoordelijk want hij rijd op Diesel en niet op gas)

Dus ja weer een S9-20 en dan eindelijk weer dat bospaadje aan de goede kant deze keer.... Dus huppa erin duiken en dan rijden.. komt weer die irritante vos erin.. Je gaat de verkeerde kant op... Maar nu was ik toch al eigenwijs dus tja, ik rijd eventjes wat verder... Dan maar toch even goed kijken... Groot licht en jah hoor ik zie wat glinsteren... Ik kijk naar de bak en die geeft 40 over 9 lokaal... Dus ik stap uit en loop ff rond te kijken en te luisteren...

Staat de vos daar rustig met zijn auto'tje en nog eens 3 andere auto's... En dan maar een S9-40 lokaal... (de schaal gaat tot 60 oftwel in de hoek en dat red hij niet lokaal :P) Zeker een laag vermogen ofzo :P Maargoed, ik ben binnen..

Voor foto's kijk je maar op de website van de vos...

Voor het verhaal van de vos kan je ook op de desbetreffende website kijken...

En voor mijn auto waarin ik kan komen binnen rijden met de wilson 1000 op het dak maar zonder de magnum in beeld kan je ook kijken op de site in het foto album :)

http://www.nederlandse-afstands-vos.tk/

Bij de drop down menu's kijken naar de onderste :)
tuinhuis
 

Berichtdoor tuinhuis » 23 nov 2007, 21:21

GEDEELTE 2 OMDAT HET NIET ALLEMAAL IN 1 POST KAN :)


Daarna bij het politie bureau eventjes besloten om het wat hogerop te zoeken... Nadat ik gedach heb gezegt tegen onze vriendelijke politie mannen ben ik dus eventjes het heuveltje op gereden... Ging nu lekker drempels, drempels, drempels, fietser, fietser, drempels....

Ja eindelijk een 60 KM per uur weggetje door het bos... Nooit geweten dat er nog een dergelijke weg was zonder drempels in die zo drempel achtige holland... Ik kijk nog eens op de bak (magnum) en jah hoor hij loop verder op!!! S8 lokaal... 200 meter verder S9 lokaal... nog eens 200 meter verder S9-20 lokaal... aha een bospaadje eventjes erin loeren... En jah hoor daar begint die vos al weer te schreeuwen.. We zien een paar lichtjes!!! ze rijden van ons af!!! NEE je gaat de verkeerde kant op!!!... Helaas het pad loopt inderdaad dood... Toch maar even gekeerd met wat extra gas mijn band nou eenmaal ff wat zand wou happen...

Dus ik weer die 60 Km weg op. Dan maar ff iets door rijden... Nog steeds een S9-20 dus tja, wat moet je dan... Dan zie ik nog een bospaadje... Maarja er komt een auto aan dus ik rijd gewoon door... Dan loopt het langzaam af... Dus ik weer vloekend een plaatsje gezocht om te keren... Dit is nogal lastig voor iemand met een busje van ongeveer 3 meter :) Zeker op de landweggetjes in de Betuwe... :P

Dus ik een bijzijnde camping ingedoken.. Daar eventjes gekeerd en toen weer die heuvel op... Barst maar 80 huppa gassen..
(spreekwoordelijk want hij rijd op Diesel en niet op gas)

Dus ja weer een S9-20 en dan eindelijk weer dat bospaadje aan de goede kant deze keer.... Dus huppa erin duiken en dan rijden.. komt weer die irritante vos erin.. Je gaat de verkeerde kant op... Maar nu was ik toch al eigenwijs dus tja, ik rijd eventjes wat verder... Dan maar toch even goed kijken... Groot licht en jah hoor ik zie wat glinsteren... Ik kijk naar de bak en die geeft 40 over 9 lokaal... Dus ik stap uit en loop ff rond te kijken en te luisteren...

Staat de vos daar rustig met zijn auto'tje en nog eens 3 andere auto's... En dan maar een S9-40 lokaal... (de schaal gaat tot 60 oftwel in de hoek en dat red hij niet lokaal :P) Zeker een laag vermogen ofzo :P Maargoed, ik ben binnen..

Voor foto's kijk je maar op de website van de vos...

Voor het verhaal van de vos kan je ook op de desbetreffende website kijken...

En voor mijn auto waarin ik kan komen binnen rijden met de wilson 1000 op het dak maar zonder de magnum in beeld kan je ook kijken op de site in het foto album :)

http://www.nederlandse-afstands-vos.tk/

Bij de drop down menu's kijken naar de onderste :)
tuinhuis
 

Berichtdoor kenwood » 23 nov 2007, 21:39

eindelijk bij leusden gearriveerd...

slecht verlicht hier in de betuwe


betuwe???? :)
kenwood
 

Berichtdoor tuinhuis » 23 nov 2007, 21:41

Jep sommige wegen waar ik woon wel ja :P
tuinhuis
 


Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron