nav afscheidsvos 14-11-2009

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

nav afscheidsvos 14-11-2009

Berichtdoor zwarte draak en lady » 15 nov 2009, 21:20

ja hij stond gepland het gezinnetje weer gezond dus kon weg :D
klokslag 7 uur in de auto gestapt,om vervolgens richting limburg te rijden
het was 8 uur ging er een piep in pfff wat is die zacht zegt was overgens niet vreemd ik reed bij een dal in nijmegen maar goed maar richting venlo s5 veel ruis hmmm hij zal toch niet neeeehh dat zal niet is het veel te zacht voor maar namate we in venlo kwamen s 6 die zit toch nog wel iets verder .....ja hoor de vos in de lucht ik sta in de buurt van de toren(juliana) kom op zeg of ik iedere toren ken maar goed richting roermond ja daar stuurde de meter mij heen jahoor de tunnels dicht en moest echt na de andere kant van het water .....maar goed oostelijk gedraaid kom ik in duitsland uit ....geen probleem alle papieren waren aanwezig maar meter wees nog zuidelijker dus nou zal hij dan toch ....signaal wees wel richting aachen(aaken) kom ik onderweg met een afslag met vaals :!: en een meter die plots gek begon te doen zo had ik een 9+20 en zo weer 9+10 dus toch maar vaals aangehouden eenmaal in vaals :!: 9+45 dx 9+05 lokaal we wisten dat heuvels een raar signaal kon geven en dat was dus ook het geval toch maar is gaan kijken bij het 3 landenpunt en ja hoor kom bovenaan meter vol of te wel 0 FL ja dus toch inmiddels was het half 11 of kwart voor 11 maar goed was weer binnen ...en dat gewoon weer op de wilson 1000
de mensen van de nav bedankt voor de signalen en catering :mrgreen:
zwarte draak en lady
 

Re: nav afscheidsvos 14-11-2009

Berichtdoor Erik » 17 nov 2009, 22:54

!
Afbeelding
Avatar gebruiker
Erik
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 496
Geregistreerd: 20 jul 2008, 22:25
Woonplaats: Zuid Nederstad in Wereldland


Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten