wateringse 24-08-07

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

wateringse 24-08-07

Berichtdoor Johanh2o » 26 aug 2007, 20:05

hallo allemaal ,

deze keer een kilometer vos bij die wateringsevos altijd spannend.

voor dat we richting startpunt wateringen gingen effe alles gecontroleerd .
kwart voor 7 vertrokken en kwart over 7 rijden we een park in wateringen binnen als eerste :shock:

inschrijven was tussen 7 en 8 uur .

na bijna aangereden te zijn door iemand die daar auto rijles kreeg van zijn vader vroeg ik aan sjon waar de rest is ?

die zullen zo wel komen en ja hoor 5 minuten later nog 2 auto's,
om 10 voor 8 begon ik te grappen dat ik in ieder geval 3de zou worden die avond :lol: nou dat iets te enthousiast te hebben gezegd komen er 3 auto's achter elkaar binnen rijden :cry:
(waaronder bobo).

20:00 het signaaltje in de lucht en we gingen op zoek naar leo.

leeeeeeeeooooooo waar is leeee waar is leee waar is leeeeeeeeooooo

leo was in alphen a/d rhijn nou had ik afgesproken met mijn vriendin afgesproken om niet voor de kilometers te gaan maar binnen het uur binnen te zijn :lol: .

20:55 komen we binnen bij leo met 57 kilometer op de teller dat streven hebben we gehaald de gene die daar eerste binnen kwam had ook 57 en bobo die 2 was had 47 kilometer dus ik deed het nog niet zo gek !

na daar een lekker colaatje te hebben gedronken besloten we een rijders wissel te houden ,vriendin rijden ik navigeren .

21:15 vertrokken richting bergambacht (en al die ijssel dingen)
nou onderweg een paar keer rondjes te hebben gedraait reden we nog steeds op het signaal af dus blieven we gewoon op de n207 langs het water rijden net voor bergambacht afgeslagen binnen door naar berkenwoude .

daar peilden we hem achter in het bos wij omgereden komen we op een lange asfalt weg met allemaal aftakkingen naar parkeer plaatsen.
daar op het kruispunt maar effe gestopt om de rdv lamp uit de achterbak te halen en ik gooi me klep dicht en ik hoor wat naast me ik schijn opzei ziet ik daar een witte busje achterin staan en een glimmende bmw ,hebbes eerste binnen met 37 kilometer 22:15

daar te horen gekregen dat bobo 45 kilometer had gereden kreeg ik weer de kriebels.

rijders wissel op naar die laatste vos om 22:50 ja hoor uiteraard rondje gedraaid en peilde hem naar dat k**t* rotterdam :twisted:

lieten niet de moet zakken moet toch eens goed gaan wij rijden naar de benelux tunnel om net daarvoor op een carpool plaats een rondje te draaien ./

aan de overkant van het water :evil: wij de benelux tunnel door en het signaal werd maar niet beter wij in spijkennise naar de mac
en gelijk wee een rondje gepeild terug naar vlaardingen :evil:

daar kon ik het ook niet vinden wij om 00:15 maar de straatnaam gekregen om binnen te komen en van de warme broodjes te genieten 00;30 eindelijk binne met een totaal van 190 kilometer .

heb ook de gps coordinaten in google earth gemaakt om te zien hoe ik heb gereden ik moet alleen effe kijken hoe ik dat filetje hierbij kan linken
Johanh2o
 

Keer terug naar WateringseVos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast