Wateringen 17 11 06

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Wateringen 17 11 06

Berichtdoor Bimmer » 18 nov 2006, 05:27

Vandaag op Wateringen gereden; vanaf de Burger King aan de A13 bij het Ruyven gestart. Peiling wees de richting van Zoetermeer uit, hup snelweg op, richting Zoetermeer... signaal klom gestaag. Na een lange rit langs een sloot welke mij door een of ander boerengehucht genaamd stopweg leidde op de een of andere manier in Z'meer verzeild geraakt. Nou ik heb het weer eens geweten... zat vast in een nieuwbouwwijk en ik kon er maar niet uit komen. De TamTam stuurde mij steenvast elke keer weer naar een weg welke halverweg geblokkeerd werd door een betonblok (hier ging de weg over in een fietspad (spontaan). Na een tip gekregen te hebben om richting Bleiswijk te rijden ging het al wat vlotter... ik kon de nieuwbouwwijk ontvluchten en zat zo op de A12... toen ging het allemaal heel snel... voor ik het wist liep mijn meter heel snel op... snel de rfgain dicht en weer bijna vol... Het vervelende is wanneer je in die omgeving rijd, je hbt geen plek om te draaien... dus ook al zag je een mogelijke stek... je schoot hem te snel voorbij... zo in mijn geval dus ook... de meter zakte alweer en ik kon pas na ruim een km weer draaien op dat smalle weggetje.... uiteindelijk toch binnengekomen... Hieronder het plaatje waar ze stonden.... Na even gebabbeld te hebben weer snel vertrokken richting Brabant...waar we ergens bij Breda de Belgische vosjes alweer hoorden.... ook die is gevonden.... voornamelijk door Dennie van de D & W vos.... ik reed slechts mee in zijn kielzog... De Heren stonden ergens in Lier.... Al met al vele Kilometergereden, waarvan de laatsten behoorlijk spannend werden, want het lampje van mijn reserve ging branden net toen we de Belgische vos verlaten hebben... en laat nu net mijn pinpas niet werken bij onze zuiderburen... Uiteindelijk toch Breda kunnen bereiken... met nog 50Km op de teller aan brandstof, de tank weer volgegooid voor morgenavond... de RDV...

Dennie en Michel, bedankt voor de hulp!....

Oja, plaatje van de Wateringse...

Afbeelding
Bimmer
 

Keer terug naar WateringseVos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten