Wateringse Vos 15-12-2006

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Wateringse Vos 15-12-2006

Berichtdoor Thijs » 16 dec 2006, 03:46

Ok vanavond stronden Pim en ik (ja hij ging een keer mee! :lol: ) in de start blokken om de D&W vos te gaan rijden!

Na 2 klussen aan het kleine rode autootje. Na alle problemen van de afgelopen weken. (kabel breuken, spontaan er mee ophouden de meters, Afkanappende antennes, omvallende antennes ect. :cry:) Zit alles nu weer goed stevig en netjes!
Het was dus tijd voor een test ritje en de D&W was uitvoorkoren. Alles moet ten slotte op en top zijn voor de \"Noordse\" volgende week :!: :!: :!:

Nu had ik wat meer tijd nodig gehad om de auto klaar te krijgen dus tegen de planning in waren we pas om 8uur (ik dacht dat, dat de D&W start tijd was maar dat bleek later 9 uur) onder weg naar het draaipunt Moerdijk. Alles leek goed te gaan geen grote motor storing op de meter nette ontvangs etc. Maar nog geen vos signaal. Bij dordrecht begon ik hem dan ook te knijpen maar ik had op het o zo fijne gechecked welke week het was en volgens die site was het de 51e dus de D&W moest toch staan.

Maarrr.... in Moerdijk nog steeds geen mooie WoehoeWoeHoe toon uit de Speaker. Dus toch maar een telefoontje naar Maartje (Pim's hulplijn). En zij kon ons vertellen dat het week 50 was. Nu hadden we die discussie onderweg al gehad maar ik had het gechecked ik heb altijd gelijk dus de D&W stond :oops: . NIET dus (sorry Pim)

Dat was dus een uurtje heen en een uurtje terug voor nada :!: Onderweg terug meerdere malen de kanaaltjes rond gedraaid op zoek naar een vossenpiep maar niks! :cry:
UIteindelijk op de ring van Rotterdam in volle frustratie de bak maar uitgezet de radio aan en opweg naar huis.

Maarrrr..... Biju het verlaten van de A12 15min van huis toch nog even een rondje langs de kanaaltjes en daar op kanaaltje 6 een niet al te hard maar toch een vossenpiep. Meteen aan het eind van de afrit ons eerste rondje gedraaid peilt het signaal ook nog eens richting huis!
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Thijs » 16 dec 2006, 04:13

Dus richting huis (uhhh... Vos) Bij Alphen slechts een s puntje winst maar wel goeie audio dus door naar leiden!
Met een Sje 9 het plan opgevat door te gaan naar Voorschoten.
Afbeelding
Toch dus even een stukje A4 en bij de Vlielanden er weer af. De extrene meter stond daar al bijna in de hoek dus toch maar even de Vlielanden uit gekamt nog niet z'n gek idee aangezien we daar de eerste andere vossenjager tegen kwamen. Maar hier nog geen vos (we wisten nog steeds niet op wie we reden aangezien de vos niet z'n babelaar bleek)
Afbeelding
Nu had ik dat een paar weken eerder mee gemaakt met de ZOZvos die later in Leidschendam bleek te staan en nu peilde het signaal weer die kant op. Dus doorleiden richting Leidschendam.

Maarrr.... in voorschoten vollebak maar dan nu ook sigaan met de gain dicht! :P Nu heeft Pim toen hij nog een klein Pimetje was in dit fijne dorp gewoont en hij had dan ook wat ideeën waar te zoeken! En hij was warm! :D Maar niket warm genoeg :D. Na een hoop omzwerfingen verschillende keren bij het station geweest te zijn en de woonwijk en het in de buurt gelegen park uit gekampt te hebben. Gaf de vos een hint :!: en maakte zich bekend als de Wateringse Vos :!: Zijn hin: \"We staan vanavond in Voorschoten\"maar dat wisten we dus al! :cry: Maar hij verwees ook terug naar die rotonde bij het station :!: En inderdaad niet ver van het station over een heeeeeeeeeeeeeeeel klein bruggetje op een parkeerterein bij een paar sportvelden de Wateringse Vos :!:
Afbeelding
En we waren niet eens laatste :!: Want niet veel na ons kwam de D&W vos binnen rijden :shock: Dus die hebben we als nog mogen begroeten :!:

Na een babbeltje met Daewoolanos en de D&W Vos en een bakkie koffie van de Vos zijn we weer richting huis gereden met een pak papier van de vos (kalender met data voor volgend jaar, Kerstkaart en het verslag van de vorige jacht en de standen)

Dus Noordse Vos wij zijn er klaar voor!!!! Maar uhhh.... vergeet die slaapzak niet :!: :!: :D

Maar maandag eerst nog even de ZOZvos dus Esther en Barrabazz zie hier boven!!!!
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Thijs » 16 dec 2006, 04:16

Oeps! :shock: Dat paste niet eens in 1 bericht :!: :D
Afbeelding
Avatar gebruiker
Thijs
Site Admin
Site Admin
 
Berichten: 4476
Geregistreerd: 25 nov 2004, 03:06
Woonplaats: Diep donker Brabant.

Berichtdoor Bimmer » 26 jan 2007, 19:30

kleine herinnering: Volgende week vrijdag staat de D&W vos. Draaipunt Moerdijk, kanaal 4, starttijd 21:00u

Zou ook eens leuk zijn rijders van boven de rivieren binnen te krijgen..
Bimmer
 


Keer terug naar WateringseVos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast