Wateringse 26 01 07

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Wateringse 26 01 07

Berichtdoor Bimmer » 27 jan 2007, 04:12

Deze keer zou ik met Dennie (D&W vos) meerijden op zoek naar de Wateringse vos. Om 19:45u vertrokken wij richting Zoetermeer om daar ons rondje te draaien...

Eenmaal in Zoetermeer konden we niet zo snel een geschikt plekje vinden en besloten we maar te draaien op een parkeerplaats vlak bij een tuincentrum, want het liep a tegen 21u aan.

21u, de piep ging erin en...de meter liep op... liep VER op.... We hadden een signaal van 9+30 en met de RF Gain dicht een 1. Dit kon toch niet... zo dichtbij :lol: Het rondje maar even afgedraaid en direct richting wat grasland in de buurt gereden, eerste de beste doodloper ingereden en daar stond de Wateringse vos... vergezeld door Bas (DivR). Al met al hebben we er 5 minuten over gedaan om binnen te komen :lol: 8) :P :!: Na een bakje koffie een een lekker stuk vlaai (John is binnenkort jarig) vertrokken we weer richting het zuiden. Nog nooit was een bovenslootsbezoekje aan een vos zo kort geweest. Op de weg terug hoorden we John nog roepen naar de rijders... \"en eerste kun je niet meer worden want die zijn al binnen en al weer vertrokken! dan weet je dat...\" SCHITTEREND! :lol:

Vervogens zijn we doorgereden naar Belgie om daar ook nog even 3 vosjes mee te pikken want het was tenslotte nog vroeg. Ook deze vonden we vrij gemakkelijk en was de vrijdagavond al weer snel voorbij wat vossen betreft. Morgen waarschijnlijk opzoek naar de Schiedamse en de RDV.

Hier stond de Wateringse vos en zelfs ons draaipunt pastte op de kaart :)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Bimmer op 27 jan 2007, 18:03, in totaal 1 keer bewerkt.
Bimmer
 

Berichtdoor Johanh2o » 27 jan 2007, 14:37

na 5 minuten binnen zei die tegen mij

ik zat in noordwijk te luisteren en ik zei tegen john (vos) dat hij een s8 binnen kwam en idd toen zei die van dat de eerste al na 5 min binnen was .
lol

suc6 met vosse vnvd bimmer en ik hoop morgen je verslagen te lezen:P

zelf heb ik vnvd geen tijd dus ik moet de stek voorbij laten gaan !
Johanh2o
 

Berichtdoor Bimmer » 27 jan 2007, 15:03

Wat zijn die Brabanders toch goed he :lol:

Je had hun gezichten moeten zien toen we uitstapten, onbetaalbaar... 8)

Jammer dat je niet meerijd vanavond... nouja, er zullen toch nog wel meerdere dagen komen. ALS ik de RDV ga rijden komt er wel een verslagje te staan en \"ALS\" omdat er nu al uitspraken gedaan worden van \"na 5 miniten zit de eerste vast\"... of dit gein is of niet weet ik niet... maar heb geen zin om mezelf vast of klem te rijden...
Bimmer
 


Keer terug naar WateringseVos

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron