Packet Radio BPQ32

Alles over packetradio en digimodes op de 27MHz

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg, erik_ark

Packet Radio BPQ32

Berichtdoor CB2SNK » 19 sep 2009, 08:48

Hallo,

Ff een nieuwtje wat betreft packetradio.
Sinds enige tijd is BPQ32 flink geupdate.

BPQ32 is een AX25/AXIP node/driver waarmee je een eigen node kan op zetten onder bv windows XP.
Sinds een week heb ik BPQ32 weten aan de gang te krijgen met de PA0HZP scc kaart.
Ook is het mogelijk om de geluidskaart te gebruiken dus dan heb je geen modem nodig :)
Verder zijn alle tnc's er mee aan te sturen en alle modems die AGW ondersteunt ook dmv BPQtoAGW.
Alle programma's die onder agw werken werken ook onder BPQ32.

Voor meer info stuur me een PB.

TELNET://PACKETRADIO.ATH.CX:6300

73'S Danny NL2SNE
CB: CB2SNK @ NL3VKL.NBO.NLD.EU
HAM: PA2SNK @ PD0LPM.#FRL.NLD.EURO
CB2SNK
www.cbforum.nl Freak
www.cbforum.nl Freak
 
Berichten: 371
Geregistreerd: 07 jan 2008, 22:15
Woonplaats: Sneek

Re: Packet Radio BPQ32

Berichtdoor 19LV123 » 28 mei 2010, 04:07

Kan je mij helpen om dat aan het werk te krijgen....? op een soundkaart, het is om te beginnen met mijn WFBB op te zetten met BPQ32, ik heb dat vroeger gedaan
Maar dat is zo lang geleden...?, ik zou graag wat hint willen omtrent de Config files, vooral voor BPQ, das nogal iets, ik werkte toen met een TNCS3 dual port en had de NL3PKG.LB.NLD.EU BBS Hier in Eijsden (MAASTRICHT) Sysop NL1PKG@NL3PKG.LB.NLD.EU

ik wil alles weer gaan opzetten, eerst ff alles late lopen op BPQ, ik krijg binnekort een TCN3s, en gaan we de boel aansluiten :)

ik wil het eerst ff via de soundkaart doen, dan kan ik alvast alles in orden maken voor WFBB van F6FBB van Roubelat...
ik bedoel dan, je weet wel het BBS gedeelte in orden maken, voor telnet i.v.m Mail forward, en local en DX Packet BBS en Node.kan je mij helpen...??

73's
19LV123
 

Re: Packet Radio BPQ32

Berichtdoor Cris Crass » 03 okt 2017, 20:16

Iik help je wel Chrissie, Ohwwwww dank je, wat goed van je lol, het werk nu, dankjewel super tof HI ! :P
Cris Crass
Nieuw Lid
Nieuw Lid
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 03 okt 2017, 14:01
Woonplaats: Maastricht Itteren


Keer terug naar Digimodes (Packetradio, PSK, RTTY, ROS, etc)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten